- Ontvangen bedankjes 0
WilV schreef : Lang leve leestafel.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Toen Keizer Karel hier door de streek trok,verstopten de moeders hun dochters, en daar aan die bocht riep Karel:"'T is hier een land van oude wijven!" Vandaar dat ze die streek hier 't Meetjesland noemen.
Het enige waar ik continu op moet letten is om niet te vlug te willen lezen (normaal lezen) want dan raak ik steeds de draad kwijt.“Zou Jezus last gehad hebben van een ochtendhumeur? ’t Kostte Hem in ieder geval een tijdje voor Hij in de gotiek terechtkwam en wat aardiger werd.”
“Wat betekent het als we zeggen dat we iemand graag zien? Is liefde meer dan comfort of de afwezigheid van eenzaamheid? Ik weet het niet. Misschien is liefde dat je houdt van de liefde die je voelt voor iemand. Misschien betekent liefde dat je liefde vindt bij iemand, iemand die ook maar gewoon iemand is, en dat je liefde desondanks intact blijft en dat dat je dan vertrouwen geeft en dat vertrouwen in de veiligheid van je liefde bij iemand, dat is liefde.”
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen