Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bouke Billiet-In de naam van TienKamelen (slbk januari 2013)

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50225 door dettie

WilV schreef : Lang leve leestafel.

Hoezee :D

Ja ik vind het ook een prachtig verhaal, en net wat jij al schreef Willeke, het heeft iets lichtvoetigs ondanks dat het geen prietpraat verhaal is. Knap om dat zo te kunnen.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50562 door Inge

Toen Keizer Karel hier door de streek trok,verstopten de moeders hun dochters, en daar aan die bocht riep Karel:"'T is hier een land van oude wijven!" Vandaar dat ze die streek hier 't Meetjesland noemen.

Prachtig gewoon. Na een tijd sukkelen begint het te bevallen. 'k moet er alleen op letten dat ik niet te vlug lees want anders vergaloppeer ik me :)

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50563 door marjo
Te meer omdat jij die streek kent natuurlijk. Ik heb er fietstochten gemaakt, ken het ook een beetje.

En ik ben over de helft van het boek.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50564 door WilV
Dit boek moet je echt even in komen, maar dan heb je ook wat.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50570 door marjo
Dat ben ik niet helemaal met je eens, maar mijn verslag moet nog gemaakt worden.

Lees meer
13 jaren 5 maanden geleden #50573 door Inge
Om het even... Ik heb nu al een paar citaten waar ik van genoten heb.

“Zou Jezus last gehad hebben van een ochtendhumeur? ’t Kostte Hem in ieder geval een tijdje voor Hij in de gotiek terechtkwam en wat aardiger werd.”

“Wat betekent het als we zeggen dat we iemand graag zien? Is liefde meer dan comfort of de afwezigheid van eenzaamheid? Ik weet het niet. Misschien is liefde dat je houdt van de liefde die je voelt voor iemand. Misschien betekent liefde dat je liefde vindt bij iemand, iemand die ook maar gewoon iemand is, en dat je liefde desondanks intact blijft en dat dat je dan vertrouwen geeft en dat vertrouwen in de veiligheid van je liefde bij iemand, dat is liefde.”

Het enige waar ik continu op moet letten is om niet te vlug te willen lezen (normaal lezen) want dan raak ik steeds de draad kwijt.

Tijd voor maken pagina: 0.423 seconden