Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rachel Joyce, De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77710 door Willeke
Ik heb het boek ook niet echt als grappig en feelgood ervaren Renate. Meer treurig melancholisch mooi als ik het me goed herinner.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77725 door WilV
Hoera, dan ben ik dus niet de enige. Ik dacht al dat het aan mij lag, eerst met de boeken van Matthew Quick en nu weer met dit boek. En nee, dat is geen verwijt aan de auteur, maar eerder aan de mensen die dit soort aanprijzingen uit hun pen krijgen.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77729 door Willeke
Ik heb de laatste tijd ook al een paar keer gehad dat de aanbeveling op de cover helemaal niet overeen kwam met de inhoud. Uitgevers doen dat vaak uit als wervende aanprijzing of commerciële overwegingen vermoed ik.

Dus het ligt zeker niet aan jou.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77730 door WilV
Ik vond dat indertijd ook met Een man genaamd Ove, dat vergeleken werd met de 100-jarige die uit het raam klom.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77734 door Willeke
Is inderdaad een heel ander boek van toon.

Uitgevers willen dat je blik op iets valt in het grote aanbod en als ze dan een bekende titel pakken, helpt dat. Denken ze.

<t></t>

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77740 door WilV
Het doet me wel eens denken aan Bol.com. Die komen soms ook met adviezen, waarvan ik me vertwijfeld afvraag hoe ze er op komen, anders dan een overeenkomst in de naam van de artiest, of de titel van een CD.

Tijd voor maken pagina: 0.465 seconden