Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Chad Harbach - De kunst van het veldspel (samenleesboek april/mei 2012)

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #44923 door WilV
De zee speelde een grote rol in het boek en daardoor bij Affenlight, althans zo heb ik het geinterpreteerd.

Ja dat vond ik ook mooi, die onverstoorbare Owen. Zelfs als hij uitgeschakeld is doet hij dat nog tamelijk stoicijns.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45087 door dettie
Anyrock ben jij het al aan het lezen? En irene, hoe staat het met jou? Heb je het al uit of vind je het 3 x niets?

Dettie

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45089 door Anyrock
jahoor, ik was voor mijn vakantie al aan het lezen en moet nu nog maar een klein stukje. En dan is het uit....jammer hoor.

En dan is het beschikbaar voor wie het nog wil lezen.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45162 door Anyrock
Ik verbond het eind met het gegeven dat hij altijd in huurkamers had gewoond, geen 'roots', zoals aangegeven in het (slechtvertaalde) passwoord.

<t></t>

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #45163 door WilV
O dat is weer een heel andere manier om tegen het einde van het boek aan te kijken, die link had ik nog niet gelegd.

Lees meer
14 jaren 1 week geleden #46080 door irene
Gelezen in twee etappes: Eerste tweehonderd bladzijden voor onze vakantie, laatste gedeelte de afgelopen dagen. Ik sluit me helemaal aan bij de voorgaande lezers. Een heerlijk boek dat vlot en lekker wegleest, maar geen echt literair hoogstandje. Echt een mooi "verhaal"boek waar je inderdaad helemaal in weg kunt kruipen. Dat honkbalsport (waar ik totaal niets van weet en waarvoor ik me ook niet interesseer), tot dit meeslepend en sterk romandebuut kan komen...knap hoor van Harbach!

Bedankt voor degene die dit boek genomineerd heeft, ik zou het anders nooit gelezen hebben.

groetjes, irene

Tijd voor maken pagina: 0.435 seconden