Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Chris Adrian - Midzomernacht

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46689 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Chris Adrian - Midzomernacht
Ja dat bedoel ik echt. In "Het kinderziekenhuis" staan intermezzo's, die je pas aan het eind van het boek begrijpt en in "De machine van Gob" moet je vaak nadenken over hoe de personen in relatie tot elkaar staan. Er komen er nogal al wat in voor, dood en levend, met flashbacks e.d. In dit boek is dat een stuk minder. Je hebt al gauw in de gaten over wie en wanneer het gaat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 11 maanden geleden #46695 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Chris Adrian - Midzomernacht
Wat fijn dat je ook genoten hebt van dit boek Berdine. Ik vond dat met de se.ks in het boek ook reuze meevallen. Die sticker hadden ze beter op het nieuwe boek van James Worthy (Zwarte Sylvester) kunnen plakken.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60228 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Chris Adrian - Midzomernacht
Ik ben een paar dagen geleden begonnen in Het Kinderziekenhuis, maar sla het boek dicht na zo'n 80 bladzijden. Ik kan er geen greep op krijgen en het kan me absoluut niet boeien. Ik snap de lovende recensies die het boek overal heeft gekregen, maar het is geen boek voor mij :-).

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60229 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Chris Adrian - Midzomernacht
O, wat jammer Joanazinha. Ik vond Midzomernacht heel goed maar Het kinderziekenhuis heb ik nog niet gelezen.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 11 maanden geleden #60230 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Chris Adrian - Midzomernacht
Ik vond Het kinderziekenhuis zijn beste. Maar het is inderdaad een boek dat je weg moet leggen als het je niet aanstaat, want uitlezen is zonder dat al een echte klus.

Tijd voor maken pagina: 0.520 seconden