Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Tommy Wieringa - Joe Speedboot

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17795 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Het blijft altijd leuk als meerdere mensen een boek hebben gelezen.

Marjo vulde mijn verslag weer aan door het chinese boek te noemen en Librije wijst weer op de mooie zinnen.

Ik ga altijd zo op in een verhaal dat ik wel zie dat er prachtige zinnen in staan maar ik wil dan het verhaal zélf verder weten en vergeet die zinnen.

Sarah is er ook altijd zo goed in zinnen op te merken en aan te halen.

En elke keer neem ik me voor... volgende keer zal ik het aankruisen maar die volgende keer ga ik weer helemaal op in het verhaal en vergeet die zinnen aan te halen.

Dettie

die het ook een heerlijk boek vond.
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17799 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Tip voor Dettie:

Ik gebruik als bladwijzer vaak een kladblaadje, waarop ik METEEN een zin opschrijf, als die me opvalt, of het nr. van de blz. noteer.

Maar je hebt gelijk, hoe spannender het boek, hoe eerder het er bij inschiet. Maar ook: hoe mooier de zin, hoe meer die me opvalt.

En soms, als ik weet dat er genoeg mooie zinnen in staan, lees ik het boek gewoon nog een keer: met zulke mooie zinnen is dat geen enkel bezwaar!

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17801 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ja, Jannie, dat doe ik ook. Altijd een kladje bij het boek.. en dan is er net geen pen voorhanden!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17802 door librije
Beantwoord door librije in topic Re: bericht
Tip voor Marjo: behalve koordjes voor leesbrillen, zijn er ook pennen met koordjes voor om je nek. Is dat wat? :lol: :lol:

"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Laatst bewerkt doorlibrije.

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17804 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
ja, en daar dan de hele dag mee rondlopen? Zal ik een potlood achter mijn oor steken?

Ik probeer er voor te zorgen dat er overal pennen zijn, maar ik lees echt overal..dat valt dus niet mee.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
18 jaren 10 maanden geleden #17805 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Ha Marjo, ik heb ALTIJD een potlood bij de pc liggen om iets aan te strepen in een dichtbundel, alleen... dat potlood is ALTIJD verdwenen...

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Tijd voor maken pagina: 0.436 seconden