Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lucette ter Borg: Het cadeau uit Berlijn (debuut)

Lees meer
21 jaren 1 maand geleden #3078 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik had meer het idee dat ze de piano zelf mooi vond, niet omdat het van die gever afkomstig was. Ze vond het vervelend dat ze steeds moest uitleggen waar die letters voor stonden, dus ze moesten weg. Elisabeth zou misschien wel een dweper geweest kunnen zijn, maar Andreas, als Oostenrijker, niet dacht ik. We komen het inderdaad niet aan de weet.

Dat meisje, Wasja, was toch Russisch? Ik heb geprobeerd het terug te vinden, maar ik zie het niet meer. Haar lot laat hem onverschillig, maar is dat een los eindje? Het had gewoon weggelaten kunnen worden denk ik.

Denk je dat de kinderen komen? Volgens mij niet...
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

21 jaren 1 maand geleden #3186 door
Lucette ter Borg zal zondag 3 juli 2005 gastspreker zijn tijdens 't Literair Vaararrangement door de grachten van Amsterdam.

’t Literair Vaararrangement

Rederij Lovers heeft in samenwerking met de Openbare Bibliotheek Amsterdam een nieuwe service in het leven geroepen: ’t Literair Vaararrangement. Onder het genot van een plakje cake en een kopje koffie of thee (onbeperkt) vaart u in onze rondvaartboot door de wereldberoemde grachten van Amsterdam. Onze gids za u langs een grote hoeveelheid locaties leiden, die hun stempel op de Nederlandse literatuur hebben gedrukt.

Aan de hand van tekstfragmenten, anekdotes, geschiedenis en relevante achtergrondinformatie, zal u inzicht in de ontwikkeling van de Nederlandse literatuur worden geboden. Vondel, Bredero, A.F.Th. van der Heijden, Carmiggelt, Rosenboom, Mak, Mulisch, Reve, Van Gelder, Annie M.G. Schmidt, Nescio, Van Schendel, Mens, de welhaast onuitputtelijke lijst staat garant voor een bijzonder enerverende, twee uur durende culturele belevenis…

Regelmatig zullen er gastsprekers. Dit kunnen auteurs zijn, maar ook conservatoren of andere experts. Zij dragen voor uit eigen werk en/of laten hun licht schijnen op uiteenlopende literaire werken.

Kijk op www.lovers.nl voor meer informatie of bel: 020-5301090

Reserveren noodzakelijk. Prijs: € 19,- voor volwassenen. € 14,- voor kinderen (4-12 jr)

Afvaart: elke zondag om 13.00 uur

Afvaartsteiger: Prins Hendrikkade t.o. 25-27 Amsterdam

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden