Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thomas Heerma van Voss - De Allestafel (debuut)

Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #34700 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Hoe jullie aan Mike komen weet ik niet. Het is echt Mark, ik ging twijfelen aan mezelf en heb het gecontroleerd.
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #34701 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja, ik geloof je onmiddellijk Marjo. Misschien had ik m'n verslag klaar en het boek al naar jou gestuurd en dat ik later zag dat Elvira hem Mike noemde. En dat ik dan weer begon te twijfelen en alles in Mike veranderd heb. Ik weet het niet. Er staat me heel vaag iets bij dat er wat mee was maar ik weet het niet meer.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54755 door dannyboy
Beantwoord door dannyboy in topic Re: Thomas Heerma van Voss - De allestafel (debuut)
Ik kom per toeval op deze site terecht, ik zocht naar dit boek en zie jullie enthousiaste woorden. Ga dit zeker lezen. Ik heb wel weer de opvolger van dit boek gelezen, 'Stern'. Een prachtige roman, breeduit geprezen door recensenten. Misschien interessant voor jullie :) Leuke site dit, trouwens.

<t></t>

Lees meer
12 jaren 9 maanden geleden #54773 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thomas Heerma van Voss - De allestafel (debuut)
Hallo dannyboy,

Bedankt voor het compliment!

Het is alweer meer dan drie jaar geleden dat ik dit boek gelezen heb. Er staat me nog wel een beetje van bij maar ik heb geen idee meer hoe het eindigde. Wel dat het een prettig leesbaar boek was.

Bedankt voor je tip dat er een nieuw boek van hem uit is. Stern staat nu op mijn lange, lange lange nog te lezen lijst.

Dettie

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83918 door marjo
Het heeft zeven jaar geduurd (nou ja, ik deed er ook geen moeite voor) gisteren heb ik de schrijver ontmoet. Hij heeft een nieuw boek uit met autobiografische lange verhalen, vooral over muziek. Ik denk laat ik het even melden. Voor Renate! Het heet Plaatsverangers

Overigens: het was een avond met drie jonge schrijvers. Naast Thomas Heerma Van Vos waren er Alma Mathijsen (Vergeet de Meisjes) en Lucas de Waard (Kraaien tellen). Beschamend was de opkomst: negen mensen...

Niettemin was het heel gezellig!

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83919 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thomas Heerma van Voss - De Allestafel (debuut)
Ik heb Thomas Heerma van Voss wel op tv gezien en het is een onderhoudend persoon vind ik.

Ja zo jammer he dat er zo weinig animo is voor 'onbekende' schrijvers, het is juist zo leuk deze te leren kennen en te zien wat zij te melden hebben.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.459 seconden