Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thomas Heerma van Voss - De Allestafel (debuut)

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83922 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thomas Heerma van Voss - De Allestafel (debuut)
Ach, daar had ik wel naar toe gewild, als het haalbaar is met het openbaar vervoer, tenminste. Kraaien tellen staat op mijn lijst en Vergeet de meisjes ook zo half en half.

Het loopt hier ook niet storm voor literaire bijeenkomsten. Vaak zijn ze ook op een onhandig tijdstip, om 17.00 uur in de boekhandel b.v. Dan ga je niet gauw als je de auteur niet kent.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83924 door marjo
Dit was zeker bereikbaar geweest - dik kwartier lopen - en het was 's avonds om 20.00 uur. Ze doen een tour langs boekhandels, wie weet komen ze bij jou in de buurt?

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83926 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Thomas Heerma van Voss - De Allestafel (debuut)
Ik ga eens zoeken.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83927 door marjo
www.thomasheermavanvoss.nl/wp-content/up...7/09/langgeleden.jpg

Ik ben bang dat het niet verlengd zal worden...

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #83928 door berdine
Ik kon bij onze Libris-boekhandel niets vinden en bij Libris zelf ook niet. Jammer, volgende keer beter!

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden