Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Stine Jensen: Dokter Jazz (debuut)

Lees meer
16 jaren 4 maanden geleden #32443 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Het zal inderdaad zo zijn dat Heijmerikx inspiratie haalt uit haar eigen belevenissen en die van vrienden en kennissen. Dat zegt ze zo ook.

Maar weten wij in hoeverre een andere schrijver dat misschien ook wel doet? Nog afgezien van de krant, het nieuws en weet ik veel.

Ik ben even advocaat van de duivel, want ze eindigt bij ook niet nummer een!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34376 door EvaW
Beantwoord door EvaW in topic Re: bericht
Nou ik heb Dokter Jazz eindelijk ook gelezen. Het las als een trein, maar het deed me weinig. Zoals eerder hier opgemerkt snap ik niet waar ze met het verhaal heen wil. Het blijft allemaal vrij oppervlakkig en het lijkt wat onsamenhangend.

Ik moet nog 1 boek van de debutantenshortlist lezen, maar dit is zeker niet mijn favoriet (verre van).
Laatst bewerkt doorEvaW.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #34377 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Als ik het goed heb moet je Ellen Heijmerikx nog lezen.

Het boek van jensen vond ik ook niet goed. Wat vind jij van Dolly Eva?

Ik begreep haar functie in het hele boek niet zo, ja ze zoekt uit wat die oom precies deed maar waarom ze rondborstig en wulps moest zijn en redactrice terwijl met de laatste verder niets gedaan werd... het is mij een raadsel. Zie jij eventueel een reden hiervoor?

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #34719 door EvaW
Beantwoord door EvaW in topic Re: bericht
Helaas kan ik je niet meer vertellen over de functie van Dolly. Dat rondborstige en wulpse werd wel iedere keer aangehaald, maar wat het er nu precies toe doet? En waarom ze nu zo nieuwsgierig is naar de achtergrond van haar oom? Bovendien leidde het volgens mij allemaal nergens toe, dat was ook waar ik mee bleef zitten na het uitlezen van het boek.

Ik moet trouwens het boek van Baeten Gronda nog lezen, maar dat gaat nog wel lukken. Ben benieuwd, dan daarna eens bepalen wat mijn favoriet is. Gaan er nog leestafellezers naar de uitreiking?
Laatst bewerkt doorEvaW.

Lees meer
15 jaren 10 maanden geleden #34720 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ja zeker!
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden