Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Willemijn Dicke - Mea (debuut van de nieuwe lijst )

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29571 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Zondag krijg ik het boek terug, ik ga het allemaal eens nalezen. Ik denk dat ik een beetje 'verblind' was door het feit dat ze ouder is en in de overgang en zo is.

Wel grappig die totaal verschillende meningen.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29577 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ha ha, je had last van herkenning?

Ik heb er mijn gedachten nog eens over laten gaan waarom ik dit geen prettig verhaal vond en eigenlijk schoot mij dat boek van Bep te binnen, een zelfhulpboek om 'gelukkiger' te worden, een 'bevredigender' leven te leiden...

Daar zit 'm denk ik de kneep: ik vind dat je niet moet zeuren, dat het leven genoeg te bieden heeft om te genieten. En in mijn ogen deed de hoofdpersoon van dit boek daar absoluut geen moeite voor. Dat irriteerde mij.
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 10 maanden geleden #29580 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Toch grappig dat een verhaal zo anders over kan komen.

Ik had het idee dat die Mea eigenlijk wel tevreden was. Ja ze had opvliegers en zo. maar ze vond (dacht ik) dat ze wel een prettige baan had. Vond haar wijntjes lekker, ik kreeg de indruk dat ze zelfs een beetje trots was dat ze goed tegen drank kon. Tegen de tijd dat er een congres kwam zorgde ze dat ze een paar kilootjes afviel maar echt krampachtig bezig, nee, die indruk had ik niet.

Maar ja, ik zal het nog eens herlezen, niet erg, want ik vond het eenleuk boek.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden