Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bert Natter - Begeerte heeft ons aangeraakt (debuut)

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29900 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Ik vind een boek fijner als ik me kan inleven in de hoofdpersoon. Ik trek deze halfslachtige conclusie omdat ik het boek het mooiste vond in de Enschede passages. Ik zeg niet dat dit geen goed boek is, maar het is niet mijn keuze. Maar nogmaals het is moeilijk te benoemen waarom het me toch niet zo bevalt.
Laatst bewerkt doorberdine.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29901 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Je ben natuurlijk ook helemaal niet verplicht om een boek goed te vinden, smaken verschillen nu eenmaal. We willen alleen maar graag het hoe en waarom weten! En dat is vaak lastig aan te geven, vertel mij wat!
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 9 maanden geleden #29906 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht

berdine schreef : Ik vind een boek fijner als ik me kan inleven in de hoofdpersoon. Ik trek deze halfslachtige conclusie omdat ik het boek het mooiste vond in de Enschede passages. Ik zeg niet dat dit geen goed boek is, maar het is niet mijn keuze. Maar nogmaals het is moeilijk te benoemen waarom het me toch niet zo bevalt.

Ja dat vind ik ook vaak zo moeilijk om precies te zeggen waarom ik iets wel of niet goed vind. Kan ook uuuuren over een boekverslag doen omdat het steeds niet lukt om precies te zeggen wat ik bedoel. Lastig lastig.

Die Enschede passage vond ik ook erg mooi, daarbij dacht ik, het zal je maar gebeuren dat je je beste vriend zo vindt.

Bert Natter was zelf naar Enschede geweest, gewoon om over dit boek te praten, na afloop hadden veel mensen hem bedankt omdat hij de ramp en de gevoelens zo goed weergegeven had. Hij was toen de ramp gebeurde er zelf helemaal niet bij. Het is dan knap vind ik dat iemand zich kennelijk zo kan inleven dat mensen je komen bedanken.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 2 maanden geleden #33188 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Lucy B. en C.W. van der Hoogt-prijs 2010 voor Bert Natter

De Maatschappij der Nederlandse Letterkunde heeft de Lucy B. en C.W. van der Hoogt-prijs 2010 toegekend aan Bert Natter op grond van zijn roman Begeerte heeft ons aangeraakt. De prijs zal op 29 mei worden uitgereikt. Lees verder...

www.maatschappijdernederlandseletterkunde.nl/nieuws.php#16

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
16 jaren 2 maanden geleden #33189 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ere wie ere toekomt!!
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.520 seconden