Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kathrine Kressmann Taylor - Adres onbekend (samenleesboek aug/sept. 2008)

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24482 door Joanazinha
Berdine bedankt dat je dit boekje hebt genomineerd! Wat een juweeltje. Wat als inhoud bij de nominatie van dit boek staat, dekt de gehele lading. Heel indrukwekkend.
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24486 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Graag gedaan. Dat is ook mijn mening.

Ik kan je ook Gevonden voorwerpen van Keri Hulme aanbevelen. Net zo'n klein juweeltje. Wel wat moeilijker van taal, maar als je het uit hebt en je je realiseert wat het betekent wat je zojuist las, krijg je kippenvel!
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24487 door WilV
Beantwoord door WilV in topic Re: bericht
Ik ben het helemaal met Joanazhina eens..een prachtig boekje. Je leest het zo uit, maar over de inhoud(waar ik nu nog niet op in zal gaan) blijf je een hele tijd nadenken. bij mij zat het tenminste wel een tijdje in mijn hoofd.

ik heb het hier, dus wie het niet te pakken kan krijgen roept maar, het is een dun boekje dus makkelijk op te sturen, en een aanrader dus.

Willeke
Laatst bewerkt doorWilV.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24488 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik heb het heel goedkoop op de kop kunnen tikken dus binnenkort (na de 10e) horen jullie meer van mij.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24493 door littlegirllian
Beantwoord door littlegirllian in topic Re: bericht
Misschien even een domme vraag, maarn ik probeer even wegwijs te worden op het forum! Als ik wil meelzen aan het boek: Onbekend Adres,..Moet ik dat boek dan gewoon lezen en op een gegeven moment hier zeggen wat ik ervan vind? :)

#...Never stop believing in dreaming, and never stop dreaming of believing. That is what gives us hope, and what keeps us alive...#
Laatst bewerkt doorlittlegirllian.

Lees meer
17 jaren 11 maanden geleden #24495 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Vragen zijn nooit dom hoor.

Ja, elke twee maanden mogen de leden boeken opgeven (maximaal 3) die ze graag samen zouden willen lezen.

Daarna gaan we stemmen en het boek dat de meeste stemmen krijgt wordt het samenleesboek.

Iedereen die mee wil lezen, kan dat doen.

De mensen die mee willen lezen halen dat boek dan uit de bibliotheek of kopen het. Heel soms sturen we het naar elkaar door.

Voor de maanden augustus/september eindigden twee boeken op de eerste plaats. Wampie van A den Doolaard en dit boek Adres onbekend.

Groetjes

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.543 seconden