Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)

Lees meer
5 jaren 11 maanden geleden #95290 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Ja het kan dus ook op de e.i.k.etc www.etos.nl/advies/seksualiteit/genitale-wratten/ (weer wat geleerd) Johannes was geestelijk ziek, volgens hem kon het vast met dat middel. Zijn moeder had immers ook met een middel wratten weg gekregen. Dat was vast zijn waanlogica. Hoe het verder is gegaan is maar raden. Denk jij dat die gebeurtenis te maken heeft met wat Lea vertelde over Johannes (wat niet waar was)?

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 11 maanden geleden #95292 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Dat is iets te cryptisch of bedoel je dat ze zei dat hij haar zo toegetakeld had terwijl ze een ongeluk met haar fiets had gehad? Johannes heeft nooit geweten dat Lea dat tegen haar ouders had gezegd. Hij had haar wel gemolesteerd toen ze hem uit zijn schuilplaats had gehaald toen hij al een paar dagen "kwijt" was, maar dat was lang daarvoor. Of bedoel je iets anders?

Lees meer
5 jaren 9 maanden geleden #95706 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
'Het "koffiezetapparaat" in de tent zonder elektra, de hond die tijdens de wandeling in slaap valt, de vader die onder een tafel of bureau kruipt als zijn bezoek er eindelijk is. Goed, de man was gestoord, dus dat kan.

Van Lea klopt helemaal niets, gestoord of niet.'

Dit stoort mij ook, zelfs al kon ik me de verklaringen ervan indenken. Je moet het als lezer allemaal maar accepteren, en hier ging dat toch even niet. Een spelfout? Streep erdoor en verder, maar dit soort dingen? Nee. Ook het warrige van het verhaal heeft er toe geleid dat ik het boek verder ongelezen (50 pag) weer inlever. Niet mijn ding.

Lees meer
5 jaren 9 maanden geleden #95710 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Ha, ik hoefde eigenlijk al niet te kijken om de reactie te weten. Het is inderdaad geen boek voor jou.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.464 seconden