Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leesuitdaging 2015

11 jaren 6 maanden geleden #64199 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik zal het proberen en ik geniet ook wel, maar soms voel ik me te kort schieten, als ik niet op 100 boeken uitkom. Waarbij ik dan vergeet dat ik in de tijd dat ik meer boeken las, ik wat meer in het openbaar vervoer, of in wachtkamers zat en ja, dan lees ik. Thuis zit ik ook veel achter de computer om dingen op internet te lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64201 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ja precies, je vertelt hier ook veel over de boeken die je leest, gaat ook van je 'leestijd' af, maar wij zijn wel blij met jouw inbreng!

Dettie

11 jaren 6 maanden geleden #64202 door
Beantwoord door in topic Re: Leesuitdaging 2015
Tja, ik praat graag over wat ik lees en daar m'n vader minder leest, moet ik dus elders een uitlaatklep vinden.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64241 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik ga weer eens een uitdaging aan : 10 boeken van die Cobra lijst die Elvira opgaf. Klassiekers zijn niet echt mijn kostje, dus daarom maar 10. :mrgreen:

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64245 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik zit al een eindje te bedenken wat ik in 2015 als leesuitdaging zal doen.

Iets minder ambitieus dan de afgelopen 2 jaar. 2013 is me niet gelukt en dit jaar ook niet. Ik wil wel eens een uitdaging die niet stukloopt op boeken die in het magazijn verdwijnen.

Maar 'k heb momenteel zo weinig inspiratie.... Ik heb even geen zin in voorgekauwde lijstjes met klassiekers, top-weet-ik-hoeveels enz.

Ik heb nog een aantal dagen bedenktijd en als ik niets bedenk dan ga ik voor iets eenvoudigs: In 2012 las ik 23 boeken, in 2013 las ik 28 boeken, in 2014 las ik 30 boeken dus zou ik in 2015 de lat op 35 kunnen leggen....

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64246 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Leesuitdaging 2015
Misschien iets van 10 thrillers, 10 nederlandstalige schrijvers en 10 vertaalde boeken, is dat wat Inge?

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden