Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leesuitdaging 2015

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64247 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Leesuitdaging 2015
Dat zou inderdaad een leuke uitdaging kunnen zijn.

De thrillers worden geen probleem, dat haal ik op mijn sokken.

10 vertaalde boeken mogen ook geen probleem vormen maar 10 nederlandstalige schrijvers is een andere koek (lees ik tot mijn eigen schaamte te weinig van). Daardoor dus toch nog iets van een uitdaging.

ok daar ga ik voor! Bedankt Dettie!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64250 door Lezer100
Beantwoord door Lezer100 in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik heb de laatste jaren mijn uitdaging nooit echt gehaald. Maar zoals hierboven al aangehaald, of je er nu een paar minder leest dan gepland, of een paar meer, maakt weinig uit. Dunne of dikke boeken, ... Het leesplezier blijft even groot. Dus blijf ik bij mijn uitdagingen van de vorige jaren, zonder er een aantal op vast te pinnen : middeleeuwse romans en Franse boeken dus.

<t>Lezer100</t>

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64252 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik ga voor de Cobra-lijst en ik doe het rustig aan. Als ik kijk naar het kleine aantal boeken dat ik heb kunnen lezen sinds er zo'n kleine supersonische menselijke raket in huis ronddartelt, hou ik het bij vijf, dan kan ik er nog een aantal fantasy-boeken bij doen (wat voor mij echt puur ontspannen is). Ik overweeg trouwens ook om af en toe een bespreking te doen van de allerfavorietste prentenboeken die hier het huis binnen komen waaien.

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64256 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Leesuitdaging 2015
Ik haal het ook nooit, als ik iets 'bedenk'. De enige uitdaging die ik heb is de boeken die binnen vallen op tijd te lezen...

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64266 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: Leesuitdaging 2015

Inge schreef : Dat zou inderdaad een leuke uitdaging kunnen zijn.

10 vertaalde boeken mogen ook geen probleem vormen maar 10 nederlandstalige schrijvers is een andere koek (lees ik tot mijn eigen schaamte te weinig van). Daardoor dus toch nog iets van een uitdaging.

Als je nou van de Nederlandstalige ook de thrillerauteus neemt, haal je die ook op je sloffen. Er zijn de afgelopen jaren veel goede spannende boeken van Nl'se auteurs uitgekomen, dus dat zou moeten kunnen lukken. :D

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64269 door Inge
Beantwoord door Inge in topic Re: Leesuitdaging 2015

Joanazinha schreef : Dat zou inderdaad een leuke uitdaging kunnen zijn.

Als je nou van de Nederlandstalige ook de thrillerauteus neemt, haal je die ook op je sloffen. Er zijn de afgelopen jaren veel goede spannende boeken van Nl'se auteurs uitgekomen, dus dat zou moeten kunnen lukken. :D

nederlandstalige thrillers... dan denk ik onmiddellijk aan Deflo, Baantjer, Aspe en is niet helemaal mijn genre...

roepen jullie eens even een paar nederlandstalige thrillerschrijvers :D

Tijd voor maken pagina: 0.505 seconden