2 opmerkingen nog:
Hoeveel mensen kijken nog écht naar die tekentje die bij films staan? Als het voor kinderen is ok maar de meeste volwassenen selecteren de films op andere criteria volgens mij
Het kan ook een omgekeerde invloed hebben: Op games staan die dingen ook (PC, Playstation,...) De reactie van mijn zoon (en nog andere gamers) als er vechten enz opstaat maakt dat de game interessanter.... Op heel veel van de games staat er ook een leeftijdsindex... volgens veel tieners totaal verkeerd want de meeste zijn +18 terwijl de meesten die games al spelen aan 15-16... Net door doordat het "verboden" is is het aanlokkelijker
En ik weet dat er nu zal gezegd worden dat het over romans gaat voor volwassenen en niet over games. Ik wil enkel zeggen dat er misschien mensen zijn die dan speciaal voor de icoontjes bepaalde boeken gaan lezen en andere boeken gewoon geen kans geven.
En oke, ik moet toegeven dat je niet altijd op de flaptekst kunt voortgaan. Ik dat ook dat "de zigeunermadonna" spannend zou zijn. Is dus absoluut niet spannend en ik was er een beetje door teleurgesteld. Een icoontje ging me misschien van die teleurstelling behoed hebben