Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Nieuw aangeschaft

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24799 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
En weer twee boeken het huis binnengehaald...... Ik ging vandaag wat spullen naar de Kringloopwinkel brengen en dan moet ik altijd even langs de vele uitgestalde boeken lopen. Ik ben nu thuisgekomen met 2 boeken van Tami Hoag: Dubbelspel en Doodsengel, beiden hardcover en zo goed als nieuw. Totaalprijs: 5 euries.

Ik heb inmiddels een doos op zolder gezet van boeken die ik vind, bijvoorbeeld op meetings van bookcrossing of die ik uit de dozen en tassen met boeken vis die ik regelmatig krijg en die ik ooit nog een keer wil lezen en daar gaan deze voorlopig even in. Iedere keer wanneer er een plekje in mijn boekenkast vrijkomt (ahum) komt daar een boek uit die doos in...... Zo probeer ik me toch te beheersen en eerst de wat oudere boeken uit mijn kast te lezen en niet direct de allernieuwste aanwinsten :D . Maarre..... dat lukt niet altijd hoor! En trouwens, boeken zoals die van Stieg Larsson die ik voor mijn verjaardag heb gekregen, gaan die doos helemaal niet in. Die krijgen een plekje bij mijn 'personal/permanent collection'.

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24803 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Tja ik kan het ook niet laten, elke keer denk ik er kan nu écht niets meer bij, ons huis puilt uit van de boeken. Volgend jaar ga ik ook als uitdaging nemen... De boeken uit m'n kast te lezen want ze lachen me al zo lang toe, ik denk dat ik die debutanten maar niet meer ga lezen (grapje, grapje)

Nu kreeg ik weer een mailtje van athenaeum en ja allemaal mooie boeken in de aanbieding, dik afgeprijst! dus.... weer een stapeltje besteld :oops:

Tienduizend dingen - Maria Dermout

Het Journaal van Bontekoe - Willem Ysbrantz Bontekoe

De Kartuize van Parma - Stendhal

Walden & Burgerlijke ongehoorzaamheid - Henry Thoreau

Het hart is een eenzame jager - Carson McCullers

Zes dagen - Pietro Aretino

Ook heb ik het boekje

Rooskleurig van Roos Ament gekocht

Olympisch dagboek van Gerben Kappert

Gesprekken met mijn tuinman van Henri Cueco

:oops: :oops:

En deze heeft Mr Dettie besteld.

Denis Diderot - Jacques de fatalist en zijn meester

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24805 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht

Dettie schreef : De Kartuize van Parma - Stendhal

Heb je die van Salamander Klassiek. Heb ik, maar je moet het boek goed open houden om de bladzijden aan de kant in het midden te kunnen lezen. Nadeel.
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24806 door Bep
Beantwoord door Bep in topic Re: bericht

Dettie schreef : De Kartuize van Parma - Stendhal

Heb je die van Salamander Klassiek? Heb ik, maar je moet het boek goed open houden om de bladzijden aan de kant in het midden te kunnen lezen. Nadeel.
Laatst bewerkt doorBep.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24812 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: bericht
Zojuist via Boekwinkeltjes ontvangen: Een plaats voor wilde bessen van Jevgeni Jevtoesjenko. Dat zal je deugd doen, Dettie! (als ik het ook nog ga lezen, tenminste.)
Laatst bewerkt doorberdine.

Lees meer
17 jaren 10 maanden geleden #24813 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Hee wat goed berdine, ik had begrepen dat er moeilijk aan te komen is.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden