Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

De zeven zussen...

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93041 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De zeven zussen...
ja ik heb Daniëlle Steel wel gelezen evenals Judith Krantz en Jackie Collins. Het leest lekker weg maar net wat Marjo zegt voor tussendoor prima.

Zelf had ik er op gegeven moment genoeg van omdat het constant eenzelfde opbouw had en je eigenlijk al wist hoe alles af zou lopen. Geen verrassing of nadenkertjes dus.

Wel érg leuk Berdine dat je het wil uitproberen!

Ik heb gisteren nog bij mijn bieb gekeken maar alle 22 (!) waren ze uitgeleend en ze lagen ook niet bij de teruggebrachte boeken.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93044 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: De zeven zussen...
Ja, haha, bij ons zijn er 20 exemplaren en allemaal uitgeleend. Bovendien gisteren 11 reserveringen, maar voor eind januari moeten er 14 ingeleverd zijn, dus ik verwacht wel eind volgende week een exemplaar te kunnen halen.

Jackie Collins heb ik ook nooit gelezen. Judith Kranz wel, maar dat was in een vorig leven. Dus voorlopig heb ik nog geen vergelijking.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93046 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De zeven zussen...
ja dat vorige leven herken ik wel :D

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #93048 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: De zeven zussen...
Liane Moriarty hoort ook in dat rijtje thuis. De grote lijn weet je inderdaad al heel snel, maar op de achtergrond kan er bij Moriarty, en ook bij Riley, een mooi psychologische verdieping in zitten. Dat is bij Steel overigens minder, vind ik.

Maar goed, jullie moeten dus geduld hebben...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #93168 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: De zeven zussen...
Nou, het niveau van Liane Moriarty haalt ze van geen kanten. De zeven zussen is gewoon een roman. Ondanks de originele invalshoek, een paar liefdesverhalen met de nodige cliché's. Een deel is om die reden zelfs saai. Ze weet er de nodige "geheimen" in te stoppen, waarvan er tenminste één heel voorspelbaar is. Ik begrijp wel als je niet zoveel leeservaring hebt dat dit boek je meesleept. Het is eigenlijk een sprookje, met zaken die in de realiteit niet kunnen, liefdesperikelen en de prins op het witte paard.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #93170 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: De zeven zussen...
Geen verdieping dus? Nou ja, dan laat ik dit maar voor bij gaan. Zoals ik al van plan was.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.448 seconden