Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

De zeven zussen...

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #93173 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De zeven zussen...
Dankjewel Berdine, je hebt me geholpen met de beslissing om het niet te gaan lezen.

ik was er al bang voor dat het te makkelijk geschreven zou zijn en die prins had ik ook al aan zien komen! :D

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93436 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De zeven zussen...
Ik had toch een deel uit de 7 zussen serie uit de bieb gehaald, maar ik kom er niet doorheen. Ik wilde het echt lezen en ben er blanco in gegaan, ik hoopte eigenlijk dat ik het toch leuk vond. Maar al op de eerste pagina's werd er zo uitgewijd/uitgeweid? over van alles dat ik mijn aandacht er niet bij kon houden. Dus weggelegd en na een tijdje opnieuw begonnen maar het lukte weer niet om mijn aandacht erbij te houden. Heb ook nog enkele stukken halverwege gelezen maar ook dat pakte me niet.

Dus helaas weer teruggebracht naar de bieb.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 3 maanden geleden #93440 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: De zeven zussen...
Helaas? Ach, scheelt leestijd! En het verbaast me niets, al heb ik zelf nog niets ervan gelezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97458 door Marianne
Beantwoord door Marianne in topic Re: De zeven zussen...
Ik ben twee keer begonnen in het eerste deel, maar ik kom er niet in. Deels door die overdreven omschrijvingen. Zijdezacht haar en zo. Niet mijn stijl...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 4 maanden geleden #97460 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: De zeven zussen...
Oh gelukkig Marianne, ik begon me bijna een zeur te voelen omdat de boeken me niet aanspreken.

Ik ben wel in een deel begonnen maar het heeft veel weg van boeken van Jackie Collins en zo. Ze zijn niet slecht maar net wat jij schrijft, al die overdreven omschrijvingen en zo. Het boeit mij niet echt.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden