Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Paula Rizzo - Alles op een rijtje

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72585 door dettie
Paula Rizzo - Alles op een rijtje werd gestart door dettie
Wie kent het niet? 's Avonds in bed liggen en denken 'Weer vergeten die vriend te bellen. Weer vergeten die afspraak te maken.' Als je een lijstje had gemaakt dan was je het niet vergeten en lag je 's avonds niet te malen in bed. Dankzij lijstjes hoef je niets te onthouden, je schrijft het op en raadpleegt elke dag je lijstje(s) waarop de afspraken staan of dingen die je wil of 'moet' gaan doen.

Lees verder www.leestafel.info/paula-rizzo

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72586 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Leuk, leuk,leuk! Dit boek ligt hier ook en het is echt wat voor mij. Ik ben dol op lijstjes en maak er veelvuldig gebruik van.

<t></t>

10 jaren 5 maanden geleden #72591 door
Beantwoord door in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Niets voor mij dus. Ja, ik vergeet wel eens wat, vooral het bellen van de tandarts voor een controleafspraak, of het bellen van de dokter om een receptje te bestellen, maar als het echt moet, gebeurt het uiteindelijk wel. En als ik eens vergeet een boodschap mee te nemen, dan word ik gewoon vreselijk kwaad op mezelf en dan ga ik even terug, als het echt belangrijk is.

Vroeger heb ik een poosje op een computeropleiding op de Lena de Graafschool (alleen voor vrouwen) gezeten en daar hadden we onder andere ook timemanagement. Zelden zo'n tijdverspilling meegemaakt, zoals een groot deel van de cursus tijdverspilling was, door de dames die in mijn ogen te traag van begrip waren. Wat moet je in vredesnaam met iemand die zegt: "vroeger toen we nog met appels en taarten rekenden, was het ten minste nog gemakkelijk". Ik zat me constant te vervelen. Mensen die een opgave niet gemaakt hadden, omdat ze niet wisten wat een koolborstel was, dat geloof je toch niet? Voor het enige onderdeel dat ik af had gerond (WordPerfect) had ik een 9, samengesteld uit een 8,5 voor de toets en een 10 voor de opdracht.

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72594 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje

Annemarie schreef : Leuk, leuk,leuk! Dit boek ligt hier ook en het is echt wat voor mij. Ik ben dol op lijstjes en maak er veelvuldig gebruik van.

ha dan had ik het goed! Ik dacht al dit zou echt iets voor Annemarie zijn. Ik vind jou wel een lijstjestype :D

Ik ben meer een 'ik zie het wel' mens met alle gevolgen van dien. 's avonds blijkt vaak dat ik heel andere dingen heb gedaan dan ik me 's ochtends voornam en ook dingen vergeet die ik niet had moeten vergeten.

Dettie

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72596 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Tja, dan moet je misschien toch eens aan de lijstjes, Dettie. Voor mij is het onmisbaar.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #72599 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Paula Rizzo - Alles op een rijtje
Ik ben al aan het lijstje en het bevalt me goed. :D

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.711 seconden