Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hanya Yanagihara - Een klein leven

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74916 door dettie
Hanya Yanagihara - Een klein leven werd gestart door dettie
Het is al een tijdje terug dat een boek zó hard binnen kwam als dit boek. Zo vlijmscherp en indrukwekkend als je ze maar weinig tegen komt en ook nu ik het al dagen uit heb, blijft het rondspoken in mijn hoofd en is het alsof ik uit een andere wereld weer in de onze moet stappen.

lees verder www.leestafel.info/hanya-yanagihara

Willeke

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74917 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Hanya Yanagihara - Een klein leven
Dit boek moet enorm indrukwekkend zijn, dat blijkt ook uit jouw mooie recensie. Het is het Boek van de maand bij DWDD en er werd zelfs al over het boek van het jaar gesproken.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74920 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Hanya Yanagihara - Een klein leven
Het jaar is nog jong, maar ik denk niet dat er dit jaar nog een boek op mijn pad gaat komen wat zo'n indruk maakt. ik was ook in de gelegenheid om goed door te lezen, zodat het bijna een film was die zich voor mijn ogen afspeelde. Hoewel het erg heftig is, en daarom ook echt geen aanrader voor iedereen, kon ik me er bijna niet van losmaken.

Al besef ik altijd als ik een verslag schrijf, dat dat erg persoonlijk is.

Los van het verhaal vond ik het ook erg goed geschreven trouwens.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74922 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Hanya Yanagihara - Een klein leven
Nou je hebt het voor elkaar hoor! :mrgreen: Het staat op mijn lijst. Ik ga er niet meteen achteraan, ik heb net een zevenhonderdje uit, dus even wat minder.

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74924 door Willeke
Ik zat al lezend al te bedenken wat jij er van zou vinden Berdine, ik heb eigenlijk geen idee. Het is erg heftig, ik moest het af en toe echt even weg leggen, maar ik vond het, voor zover ik daar verstand van heb, erg goed geschreven en opgebouwd. Ben héél benieuwd wat jij er van gaat vinden.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden #74925 door Willeke
Het is altijd zo lastig om een boek zó enthousiast aan te bevelen, dat herkennen jullie misschien wel, omdat het toch altijd ook iets persoonlijks is.

Dit is echt zo'n boek waar ik altijd voor val.. Boeken die daadwerkelijk ergens over gaan, goed geschreven zijn en een verhaal vertellen. En dit boek gaat ook nog over de kracht en onmacht van vriendschap, ook al zo'n thema wat me aanspreekt.

Maar ik ben altijd bang dat een ander er dan moeite voor doet, of het koopt en er dan niets aan vindt.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.471 seconden