Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)

Lees meer
6 jaren 1 week geleden #94835 door dettie
Sophie Tak - Phineas' feest (debuut) werd gestart door dettie
Pfff wat een verhaal! Heel bijzonder en indrukwekkend.

Zie www.leestafel.info/sophie-tak

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 1 week geleden #94836 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Ooo, ik was hier al zo bloednieuwsgierig naar, na de enthousiaste nieuwsbrief van de uitgever! En dan die naam van de hond natuurlijk! Maar ik las ook op een paar plaatsen: voor lezers van Jonathan Franzen en Peter Buwalda. Nou ben ik niet bepaald stuk van die laatste, dus ik wacht maar tot de bieb het heeft.

Lees meer
6 jaren 1 week geleden #94837 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Ik wil het wel naar je sturen hoor berdine, je moet alleen even geduld hebben want vanaf maandag wordt over dit boek gediscusiëerd op de facebookpagina van de uitgever en vrijdags 3 juli is er een zoom-meeting met de schrijfster en de mensen die meededen met de discussie... Erg leuk, ik verheug me erop.

Die week wordt er elke dag een leesclubvraag gesteld op facebook (waar je helaas dus niet bijzit) www.facebook.com/amboanthos

Ik vind het een erg goed boek, het heeft heel veel kanten die je allemaal even moet laten bezinken.

Die aanprijzingen zijn vaak puur commercieel dus ik zou me daar niets van aantrekken. Als het al aan iemand deed denken dan was het meer aan degene die ook op debutantendag is geweest in Castricum, en ik kom nu even niet op zijn naam. Het speelde zich af in een groot huis, met een dochter des huizes die zong, en er waren zwanen... Marjo weet het vast.

Dettie

Lees meer
6 jaren 1 week geleden #94839 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Nou ik vond de aanprijzingen nu wel grappig :

Het hele productieteam is laaiend enthousiast over Phineas' feest!

'Een boek om helemaal in te verdwijnen! Zit uitzonderlijk knap in elkaar en biedt stof tot nadenken.' - Linda Visser (redactie)

'Het is echt heel goed geworden! Alles duurt precies lang genoeg en de opbouw is echt goed, op een gegeven moment wil je niet meer stoppen. Het is zo anders en eigen, echt fijn.' - Anouk Reeskamp (redactie)

'Heb ervan genoten, maar het zette me ook aan het denken waardoor het een titel is geworden die me bijblijft.' - Suzanne Snel (accountmanager)

'WAUW! Wat een geweldig boek!' - Eva Ensing (marketing)

'Het verhaal zit erg knap in elkaar, is spannend ook!' - de persklaarmaker

'Ik vond het mooi! Het zit echt knap in elkaar. Het is een debuut toch? Respect!' - de corrector

Wat dat boek betreft, waar het jou aan doet denken: jouw beschrijving doet mij denken aan Bert Natter 'Begeerte heeft ons aangeraakt', maar ik herinner me niet echt iets over zwanen. En als dat zo zou zijn is dat voor mij ook geen aanbeveling.

Lees meer
6 jaren 1 week geleden - 6 jaren 1 week geleden #94840 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Hm, ik moet er dus spijt van hebben dat ik niet ingegaan ben op het aanbod van de uitgever...

Wat het boek betreft dat je zoekt, bedoel je Martin Hendriksma? Er schiet me even geen ander te binnen.
Laatst bewerkt 6 jaren 1 week geleden doormarjo.

Lees meer
6 jaren 1 week geleden #94842 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Sophie Tak - Phineas' feest (debuut)
Nee die bedoel ik niet Marjo. Hij had donker, beetje lang haar.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.544 seconden