Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Eric-Emanuel Schmitt - Madame Pylinska en het geheim van Chopin

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92514 door dettie
In het ouderlijk huis van Eric-Emmanuel Schmitt huisde een stuurse, onverzettelijke sta-in-de-weg.

Ik haatte hem; zijn gebrom, zijn sombere uitstraling, zijn hoekige postuur, zijn gesloten voorkomen stonden me tegen. Als ik 's avonds onder de dekens lag, bad ik vaak dat hij weg zou gaan.

Lees verder www.leestafel.info/eric-e-schmitt

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92530 door marjo
Ik heb lang geleden een boek van deze schrijver geprobeerd. Dat was nogal esoterisch vond ik. Dat is in dit boek niet het geval?

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92534 door dettie
Je kunt de zinnen lezen in mijn recensie. Ik vind het boek niet esoterisch, totaal niet zelfs.

Het laatste citaat kun je misschien verkeerd opvatten en denken dat het wel esoterisch is, maar de poort is iets anders dan het lijkt. Dus ook geen esoterisch iets.

Dettie

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92535 door marjo
Inderdaad, ik dacht aan die zinnen al te zien dat het hier niet zo was. Maar het is maar een heel klein stukje natuurlijk.

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92537 door dettie
Het hele boek is gewoon erg mooi geschreven. Een koesterboek :D

Het is van de bieb maar ik zou het graag zelf willen hebben, gewoon voor de mooie taal.

Dettie

Lees meer
6 jaren 7 maanden geleden #92541 door marjo
Hebben die mensen die mij steeds maar aan de Schmitt wilden hebben toch gelijk...

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden