- Ontvangen bedankjes 0
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Wij spelen over het algemeen quizzen in ploegen van 4 tot 6 personen. Quizzen worden georganiseerd door BQB (Belgische Quiz Bond) en dit over gans Vlaanderen. Zo zijn er meerdere per week. Naargelang de sterkte van het deelnemersveld zijn er punten te verdienen en wordt er een ranking opgesteld. Te vergelijken met ranking in het tennis of golf. Onderwerpen gaan van kunst over mythologie, muziek, film, varia, actua, literatuur tot trash enz... enz... Een quiz van gemiddelde moeilijkheidsgraad (niet te moeilijk en ook niet kinderlijk gemakkelijk), is ongeveer van het niveau "Per seconde wijzer" of "Twee voor twaalf", maar dan zonder opzoekmogelijkheid natuurlijk.Marjo schreef : Je gaat quizzen? Hoe moet ik dat voor me zien? Je gaat letterlijk naar een andere plek om een quiz te doen? Of doe je geregeld quizzen over het onderwerp Vlaanderen? Welkom overigens!
Beste Renate,Renate schreef : Ik hoor wel eens over quizzen bij deelnemers aan 'Twee voor twaalf'. Het lijkt me zo ontzettend leuk.
Copyright © 2026 leestafel.info
Niets van deze site mag ter publicatie worden overgenomen.
Indien nodig kunt u contact opnemen met de beheerder van Leestafel, e-mail: Dettie@leestafel.info
Inloggen