Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Lotte & Soren Hammer - Misbruik

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden - 15 jaren 3 maanden geleden #36770 door dettie
Lotte & Soren Hammer - Misbruik werd gestart door dettie
Het verhaal staat op de achterflap: in een gymzaal hangen vijf lijken waarvan de handen zijn afgehakt en de geslachtsdelen ook zijn verminkt, als ze al niet helemaal zijn verwijderd. De politie moet daar natuurlijk wat mee: wie heeft het gedaan en waarom.

Lees verder, klik hier www.thrillers-leestafel.info/lotte-a-soren-hammer

PetraO.
Laatst bewerkt 15 jaren 3 maanden geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #36771 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Jammer dat het boek niets was, het gegeven op zich is bere-interessant. Net zoiets als die vrouw in Duitsland die de verkrachter en moordenaar van haar dochter doodschoot. (waargebeurd) Die vrouw kreeg ook alle sympathie maar kon ze er zo mee wegkomen omdat iedereen haar daad begreep? Ze had wél iemand omgebracht.

In dit boek had ook een goed verhaal gemaakt kunnen worden om deze afschuwelijke vergrijpen. Een kind se.ksueel misbruiken is heel erg.

Een goed boek over zo'n onderwerp kan maken dat je zelf ook gaat nadenken over wat jij denkt en wat jouw oordeel zou zijn etc.

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37265 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Goh, ik heb dit boek heel anders gelezen dan Petra.

Het is geen echte thriller, nee, maar juist daarom des te indringender. En de lugubere details blijven echt achterwege..

Ik vind de personen niet zo interessant, daar ben ik het mee eens, maar dat hoeft voor mij dus ook helemaal niet.

Nou, Joanazinha: voor jou ligt een taak hier.. Ken je dit boek?

Lees mijn mening: www.thrillers-leestafel.info/lotte-a-soren-hammer

Marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37268 door Joanazinha
Beantwoord door Joanazinha in topic Re: bericht
Ik neem de uitdaging aan Marjo! Ik ken het boek niet, noch de schrijvers dus ik heb het boek zojuist gereserveerd bij de bieb. Het zal mij benieuwen!

Joanazinha
Laatst bewerkt doorJoanazinha.

• Renate
15 jaren 4 maanden geleden #37270 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: bericht
Ik heb het boek niet gelezen, maar zal het onthouden. Ik heb wel een boek gelezen met een zelfde soort thematiek.

Anders Roslund en Börge Helström - Vaderwraak

Dit gaat over een vader die de moordenaar van z'n dochter vermoordt. Op zich kan je daar misschien nog begrip voor hebben, maar het probleem is dat andere mensen zich geroepen voelen om ook het recht in eigen hand te nemen, met gruwelijke gevolgen, onder andere voor iemand die ooit, in een daad van jeugdige overmoed een keer naakt heeft gelopen.

Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #37274 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Klinkt inderdaad als eenzelfde thematiek! Is dat boek al van eerdere datum? De Hammers hebben het net geschreven.
Laatst bewerkt doormarjo.

Tijd voor maken pagina: 0.554 seconden