Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Ernest van der Kwast - Soms zijn dingen mooier als er mensen klappen (debuut)

Lees meer
21 jaren 1 week geleden - 17 jaren 1 week geleden #3235 door dettie
Ernest van der kwast - Soms zijn dingen mooier als er mensen klappen.

Indrukwekkende debuutroman

www.leestafel.info/ernest-van-der-kwast

bernadet
Laatst bewerkt 17 jaren 1 week geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 4 dagen geleden #3270 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Ik vond het een warrig boek. Geen chronologie er in, en dat is op zich geen probleem, als er dan maar een ander soort volgorde in zit. Meer orde in de flashbacks, die beter aansluiten op de tekst van het hoofdverhaal. Ik begreep echt pas waar het over moest gaan toen ik de achterflap las. (kan aan mij liggen). Ik ben het met je eens dat er leuke stukjes in staan, maar over het algemeen vind ik het niets bijzonders.

Lees het verslag, klik hier www.leestafel.info/ernest-van-der-kwast

Marjo
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 4 dagen geleden - 21 jaren 4 dagen geleden #3271 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Nee, ik vond het helemaal niet warrig, en het einde vond ik echt prachtig. Die man is compleet wanhopig en weet niet hoe hij zich er tegen weren moet en zoekt het overal. In het verbouwen van dat kasteel, in de liefde, in zijn verzameling auto's, trouwen noem maar op. Hij knokt en knokt maar om zijn grote verdriet aan te kunnen. Net als zijn moeder die vecht ook maar tegen haar heimwee terwijl ze in Polen ook niet meer haar thuis vindt.

Bernadet
Laatst bewerkt 21 jaren 4 dagen geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 4 dagen geleden #3273 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik vond er ook erg humoristische stukjes in zitten. Zoals dat uitstapje met die kinderen en de eigen taal die Sarah en Ben hebben, duits, engels van alles en nog wat. Die moeder vond ik ook wel komisch met haar regentic.

bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 dagen geleden #3274 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Die humor is er, dat is zo, en daarom heb ik het boek maar uitgelezen, maar verder vond ik het warrig, ja. Geknok? Niks van gemerkt..

Je wil nog een verslag? Dat wordt wat!
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
21 jaren 3 dagen geleden - 21 jaren 1 dag geleden #3276 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ik krijg een beetje het gevoel dat je het heeeel diagonaal hebt gelezen.

Hij zoekt hetgene dat hij had en dat wat hij had staat in het laatste hoofdstuk. Maar als ik dat hier vertel dan verraad ik het hele verhaal. Hij zoekt tot hij er bijna gek van wordt (of al geworden is).

bernadet
Laatst bewerkt 21 jaren 1 dag geleden doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.520 seconden