Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema april/mei/juni/juli/augustus 2017 - Leestafel let op de kleintjes (kleine uitgeverijen)

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80759 door dettie
berdine kwam met het bijzondere idee om als thema kleine uitgeverijen te nemen, de resultaten zijn zeer verrassend!

Elke dag een nieuw boek rond dit thema. Ik wens jullie fijne maanden.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80760 door marjo
Daar een maand mee vullen, dat moet zeker verrassingen bieden! De uitgeverijtjes zullen er blij mee zijn!

9 jaren 3 maanden geleden #80765 door
Ik ben benieuwd. En dan wordt het weer moeilijk om de boeken in de bibliotheek te vinden. Het eerste boek ziet er al interessant uit.

We krijgen dus echt kleine uitgeverijen en geen boeken in eigen beheer, of boeken die als door 'vanity press' zijn uitgegeven en.wikipedia.org/wiki/Vanity_press ?

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80766 door berdine
Het zijn boeken van de lijst, samengesteld door de VZU (Vereniging van Zelfstandige Uitgevers). Het kan natuurlijk zijn dat iemand zijn eigen boeken wilde uitgeven en een uitgeverij heeft opgestart en misschien ook nog het boek van de buurvrouw uitgeeft. Dat is lastig te controleren.

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80769 door dettie
Ik moest wel lachen, het eerste boek op jouw lijst berdine, had ik geplaatst op de site maar toen bleek dat het zo goed als uitverkocht was, de uitgeverij zelf meldde het boek niet meer op haar site. Alleen de Slegte had het wel en Bol ook, maar de levertijd was meer dan een week zag ik. Dus dat boek heb ik maar overgeslagen, aan die vermelding heeft de uitgeverij niets en het is juist zo leuk dat zij nu eens in de belangstelling staan.

Dettie

Lees meer
9 jaren 3 maanden geleden #80772 door marjo
Als een boek in het tweedehandscircuit nog te krijgen is, valt het dan buiten de boot?

Tijd voor maken pagina: 0.573 seconden