Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema juni 2007 weersomstandigheden

Lees meer
19 jaren 2 weken geleden #16753 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Meer streken in de wind

Loesje

Meer streken in de wind. Om een frisse kijk te houden op het leven in al haar facetten en zo onderwerpen als liefde, opvoeding, ouders, werk, spiritualiteit, democratie, kunst, milieu, verkeer en de zorg beter te kunnen bekijken.

Meer streken in de wind. Om de nieuwe Tweede Kamer en regering een beetje op weg te helpen een goed beleid te voeren. Zodat ze in alle redelijkheid en menselijkheid besluiten over ons land en de rest van de wereld kunnen nemen.

Meer streken in de wind. Om onze blik op de wereld te verruimen en zo een beter inzicht te krijgen in wat deze draaiende houdt. Meer streken in de wind. Maar ook om gewoon weer lekker veel posters, verhaaltjes, tekeningen en gedichten van Loesje in te zetten. Over van alles en nog wat meer

Pocket | 191 Pagina's | A.W. Bruna Uitgevers ISBN10: 9022986470 | ISBN13: 9789022986479
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
19 jaren 2 weken geleden #16754 door dettie
Citaat van de dag 22 juni 2007

"Als je je geheimen aan de wind onthult, verwijt hem dan

niet dat hij ze doorvertelt aan de bomen."

Kahlil Gibran

Lees meer
19 jaren 2 weken geleden #16765 door dettie
De olijke tweeling naar het zonnige zuiden

A. Peters

Thelma en Ellis Bongers, twee meisjes die als twee druppels water op elkaar lijken, rollen van het ene spannende avontuur in het andere. Tijdens hun vakantie in het zonnige zuiden zetten ze een heel frans terras op stelten. Als ze midden in de nacht in pyjama over straat lopen, maken ze kennis met de franse politie... In Spanje redt de dappere tweeling iemand van de verdrinkingsdood. Maar een paar dagen later raken ze zelf in de problemen bij een vreselijk noodweer... Komt het allemaal goed? Lees maar!

Dit boek, dat oorspronkelijk ruim 30 jaar geleden verscheen, is in modern Nederlands herschreven en heeft een eigentijds uiterlijk gekregen.

Hardcover | 120 Pagina's | Uitgeverij De Eekhoorn ISBN10: 9060565908 | ISBN13: 9789060565902

Lees meer
19 jaren 2 weken geleden #16766 door dettie
Citaat van de dag 23 juni 2007

"Zoals de zon de bloemen kleurt,

zo kleurt de kunst het leven."

Sir John Lubbock

Lees meer
19 jaren 2 weken geleden #16767 door tiba
Beantwoord door tiba in topic Re: bericht
Ooit die olijke tweeling gelezen en van genoten.

Tiba.
Laatst bewerkt doortiba.

Lees meer
19 jaren 2 weken geleden #16768 door elviratoverspin
Beantwoord door elviratoverspin in topic Re: bericht
Dat is het enige boek van de olijke tweeling dat ik ooit las en ik heb het denk ik stukgelezen. Vroeger ging ik nog geregeld bij mijn grootmoeder logeren en daar stonden dan de jeugdboeken van mama. Zó veel waren dat er nu ook weer niet, dus ik heb ze allemaal een paar keer gelezen. Dat gedoe met die hond en die kat in het begin! :D

"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Laatst bewerkt doorelviratoverspin.

Tijd voor maken pagina: 0.475 seconden