Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema april 2021 - Leestafel brengt LICHT in de duisternis

Lees meer
5 jaren 1 dag geleden #98937 door dettie

Marjo schreef : Het is een mooie tuin! En het museum is absoluut de moeite waard. Zeker als je een enthousiaste gids hebt die de hele oude boeken uit de afgesloten kast haalt en laat zien. Dan moet je wel handschoenen aan, als je wil bladeren...

Dat klinkt heel erg aantrekkelijk Marjo. Die handschoenen zou ik graag aantrekken daarvoor.

En Renate... gewoon een keer gaan!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

5 jaren 19 uren geleden #98942 door
Tja, ik ben nooit zo dol op dat soort dingen alleen te doen. Het is prettig als je met iemand kunt praten.

Lees meer
5 jaren 15 uren geleden #98944 door dettie
Ja maar dan doe je niets als je zo denkt, je komt vanzelf wel mensen tegen.

Je doet jezelf gewoon een plezier dan, en dat is ook superleuk!

Dettie

5 jaren 14 uren geleden #98945 door
Tja, ik vind dat altijd lastig. Alleen ergens eten is geen probleem, maar alleen een museum bezoeken...

Ik geloof dat ik dat alleen heb gedaan toen ik alleen op vakantie in Keulen was. Geen succes, want ik miste m'n moeder, maar ik ben wel alleen in verschillende musea geweest, al was het maar om wat tijd stuk te slaan, zoals in Wuppertal, omdat ik 's avonds nog een afspraak met een rockgroep had. En in Keulen regende het op een gegeven moment.

Lees meer
5 jaren 1 uur geleden #98947 door dettie
Het is zo jammer als je gezond bent dat je dingen niet doet.

Ik zou veel meer dingen willen doen, zoals musea bezoeken, maar kan het niet vanwege mijn gezondheid.

Dettie

Lees meer
4 jaren 11 maanden geleden #98953 door marjo
Ik ben vorige week nog in mijn eentje naar een museum geweest: ons eigen Textielmuseum, waar enkele jurken van het songfestival hingen.

Natuurlijk: als je met anderen bent lever je meteen commentaar, maar dat deed ik achteraf, met de foto's die ik had, toch ook.

Ik vind het voordeel van alleen gaan dat je alle tijd kunt nemen die je wil zonder dat je rekening moet houden met anderen die liever doorlopen. Of andersom.

Tijd voor maken pagina: 0.454 seconden