Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema december 2020 - Leestafel telt de DAGEN

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96757 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema december 2020 - Leestafel telt de dagen
In het licht

26 dagen toeleven naar het Licht

Daniëlle Heerens

Dit was het enige boek met 26 dagen... vandaar

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96758 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thema december 2020 - Leestafel telt de dagen
Geen kinderboek vandaag?

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96759 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema december 2020 - Leestafel telt de dagen
Pelgrim op sneakers

Waarom ik in 25 dagen van Leuven naar Rome liep

Johan Swinnen

Eind augustus 2019 begon de Belgische kankeronderzoeker Johan Swinnen stiekem te lopen, vanop de Grote Markt in Leuven. In een tempo van twee marathons per dag liep hij in 25 dagen naar Rome. Zijn tocht symboliseerde de moeilijke weg die mensen met kanker tijdens en vooral na de behandeling moeten afleggen. Dit is het verslag van zijn moedige tocht én van het grote gevoel van verbondenheid dat die met zich meebracht. Het boek bevat veel foto's, getuigenissen en concrete projecten rond nazorg voor kankerpatiënten.

Eerder liep Johan Swinnen van Leuven naar Compostela met 850 brieven in zijn rugzak, uit dankbaarheid dat zijn zoon Pieter een hersentumor overleefde en als eerbetoon aan alle kankerpatiënten. Dat ontroerende verhaal werd beschreven in het boek Post voor Compostela.

ISBN 9789089248008 | Paperback | 208 pagina's | Houtekiet | oktober 2019

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96760 door dettie
Citaat van de dag

Ook weer toe aan de dronkere dagen voor Kerst?

Vrij Nederland

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96761 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Thema december 2020 - Leestafel telt de dagen
Liever niet. Alcohol versterkt de stemming waar ik in ben, dus als ik me vervelend voel, ga ik me door drank alleen maar rotter voelen.

Lees meer
5 jaren 7 maanden geleden #96762 door dettie
Ja dan moet je niet drinken op zo'n moment. Maar als je vrolijk bent, word je dan nog vrolijker?

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.512 seconden