Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Hebban Debuten verrassings leesclub

Lees meer
9 jaren 2 weken geleden #82163 door dettie
Hebban Debuten verrassings leesclub werd gestart door dettie
Tijdens de Week van de Debutant kun je je inschrijven voor een leesclub waarvan je de boektitel nog niet weet! Na de inschrijving hoor je of je bent ingeloot voor een van de leesclubs én weet je welke titel je gaat lezen. Spannend? Jazeker! We zoeken dus vooral enthousiaste lezers die wel in zijn voor een uitdaging.

Als je wordt ingeloot voor een Hebban Leesclub ontvang je het boek gratis.

www.hebban.nl/artikelen/de-debuten-verrassingsleesclub

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 weken geleden #82182 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Hebban Debuten verrassings leesclub
Doe je mee Dettie?

Je hebt helaas de debuten enigszins moeten verwaarlozen. Komende zondag is de bekendmaking van de ANVprijs, je hebt de genomineerden niet gelezen dacht ik? (niet dat je daaraan iets gemist hebt..)

Lees meer
9 jaren 2 weken geleden #82190 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hebban Debuten verrassings leesclub
Ja ik heb de debuten wel in huis maar ik dacht dat ik ze pas voor september gelezen moest hebben. Eerst was er altijd de Dordtsche boekenmarkt met interviews en dat was voor mij altijd het startsein om te gaan lezen. Maar nu valt de prijsuitreiking samen met de markt. Dus nee ik heb ze niet gelezen. Ik ben wel een klein stukje begonnen in Het smelt, maar pff heftig!

Dettie

Lees meer
9 jaren 2 weken geleden #82194 door marjo
Allemaal bezuiniging. En ik vind dat je met Academica al nauwelijks iets over hoorde over deze prijs, nu met de ANV is dat niet beter geworden. Terwijl dat toch een instituut is dat over taal en geletterdheid gaat.

Lees meer
9 jaren 2 weken geleden #82226 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Hebban Debuten verrassings leesclub
het is al een wonder dat al die prijzen nog bestaan! We hebben zelf gemerkt met de debutantendagen hoe moeilijk het is om mensen geïnteresseerd te krijgen voor schrijvers die nog niet bekend zijn.

Echt jammer want het was juist zo leuk.

Dettie

Lees meer
9 jaren 2 weken geleden #82231 door marjo
Vinden wij. En tja, als je het dan hebt over de gemiddelde lezer, nee, die wil niets nieuws, die wil lezen wat iedereen leest om mee te kunnen praten.

Tijd voor maken pagina: 0.569 seconden