Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Longlist en shortlist van de ANV Debutantenprijs.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77703 door marjo
Nou, de winnaar staat hier bovenaan. Al heeft dat meer te maken met de eerste letter van zijn achternaam denk ik.

Ik kan er vrede mee hebben..zijn boek Yemma vond ik prachtig!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77705 door dettie
Oh dat is een verrassing, dat had ik niet verwacht. Ik dacht dat Muidhond zou winnen.

Hij zal wel superblij zijn geweest.

Leuk Marjo dat je het vanavond nog vertelt, ik zat de hele tijd al te kijken of er nog nieuws was.

Dettie

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77709 door marjo
Het is geen item dat het journaal haalt, helaas..

Het werd 'toch een prestigieuze prijs' genoemd, maar dat is het niet. Niet echt.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77711 door dettie
nee, niet meer. Het wordt de laatste tijd ingehaald door hebban debuutprijs ben ik bang.

Het staat wel in de volkskrant en het parool (met filmpje www.parool.nl/kunst-en-media/mohammed-be...antenprijs~a4383433/ )

Dettie

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77738 door marjo
Er was inderdaad die cameraman! Leuk toch!

Ik zag vanmiddag het boek in de bibliotheek liggen en heb het naar de balie gebracht, met de boodschap dat het boek een kersverse prijswinnaar is. Verbaasde blikken...en de opmerking dat ze zullen zien of ze iets kunnen doen.

De Hebban debuutprijs wordt morgen bekend gemaakt. Omdat ze het daar omdraaien: eerst de lezers en dan de jury, zijn dat toch heel andere boeken op de shortlist.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden