Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Leestafel start Debutantenpagina!

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5892 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Wat snel! Natuurlijk doen wij weer mee, ik beslis meteen maar voor jou, ha ha..Ik zal de lijst printen en bij me houden..
Laatst bewerkt doormarjo.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5897 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Ja leuk! Ik vond het vorige keer tenminste erg leuk om te doen. ik zal eens kijken wat onze bieb aan debutantenboeken heeft. We hebben de tijd tot novemberMarjo!! En de lijst wordt nog steeds aangevuld tot en met maart!

De DebutantenPrijs is een leesbevorderingsproject.

De openbare uitreiking in Dordrecht (gepland op 19 november 2006) is bedoeld als feestelijke afsluiting van het door bibliotheek- en individuele lezers afgelegde leestraject.

Tot en met maart 2006 zullen uitgevers hun debuten insturen. Op de pagina met inzendingen zullen die in volgorde van binnenkomst aan de lijst worden toegevoegd.

Van elk boek wordt een aparte pagina met informatie over het boek en zijn auteur gemaakt. Op die manier kunt u wellicht uw eigen favoriet ontdekken.

Even overgenomen van hun site.

Wie doet nog meer mee?

Bernadet
Laatst bewerkt doordettie.

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5920 door marjo
Nu zit ik die lijst eens te bekijken, Bernadet, en tot mijn verbazing staan er verschillende al gerenommerde schrijvers op!

Carolijn Visser, Geert Spillebeen, Tineke Beishuizen!!! Ze zijn bekend om andere schrijfselen dan romans dan volwassenen, maar toch..

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5924 door dettie
Ja ik zat ook al vreemd te kijken! Ik was gisteren de beschrijvingen aan het lezen en dacht Carlijn Visser????? Tineke Beishuizen????? hè???

Maar het kan zijn dat ze uiteindelijk niet op de officiële debutantenlijst komen. Dit zijn inzendingen van de uitgeverijen die graag willen dat 'hun' boeken de aandacht krijgen denk ik.

Voor mij vallen deze schrijvers in ieder geval af. Ik vind het oneerlijk, deze mensen zijn al zo ervaren in het schrijven ondanks dat het geen romans waren.

bernadet

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5930 door marjo
We kunnen ook zonder deze schrijvers een end komen..

Lees meer
20 jaren 5 maanden geleden #5939 door dettie
Zeker weten!!

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden