Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Recensenten NBD Biblion gedumpt

4 jaren 3 maanden geleden #101642 door
Beantwoord door in topic Re: Recensenten NBD Biblion gedumpt
Deels achteraf, soms ook vooraf. Ze kunnen me op ideeën brengen en dan lees ik ze dus vooraf. En als ik het boek in huis heb, lees ik ze ook wel eens achteraf. Als ik zelf een bespreking moet schrijven, hoop ik liever even geen andere besprekingen van hetzelfde boek te lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101646 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Recensenten NBD Biblion gedumpt
Dat heb ik dus ook. Achteraf vind ik prettiger. Tenzij ik zeker weet dat ik het niet ga lezen.

Maar ik ken ook mensen die juist hun keuze voor een volgend boek laten bepalen door wat anderen er over schrijven.

Lees meer
4 jaren 3 maanden geleden #101648 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Recensenten NBD Biblion gedumpt
Ja ik ga altijd wel af op flapteksten en recensies, als die mij aanspreken dan raak ik meer geïnteresseerd in het boek. Ik wil ook graag van tevoren weten of het onderwerp me aanspreekt. Ik had vroeger ook mijn favoriete krantenrecensenten, hun smaak kwam overeen met mijn smaak.

Soms als ik zit te worstelen met een recensie, kijk ik wel eens bij andere recensenten, wat zij over het boek schrijven, dat brengt mij af en toe wat verder, maar lang niet altijd.

Ik hoorde overigens dat non-fictie boeken nog wel door recensenten van Biblion geschreven worden! Dat verbaasde me, juist non-fictie zou je eerder door een computer kunnen laten maken dan fictie, lijkt mij.

Dettie

4 jaren 3 maanden geleden #101650 door
Beantwoord door in topic Re: Recensenten NBD Biblion gedumpt
Voor een deel laat ik m'n keus ook wel bepalen door wat anderen er over schrijven.

Tijd voor maken pagina: 0.462 seconden