Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Thema Kinderboekenweek 2021: Worden wat je wil

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #96851 door marjo
O ja, dat laatste ook natuurlijk. Ik denk daar zelfs nu niet aan, en deed dat vroeger ook niet. Ik had dierenarts in de planning staan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #96854 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema Kinderboekenweek 2021: Worden wat je wil
Ik wilde bioloog worden, goudsmid, bloemenverkoper, zuster in de missie, schrijfster enz enz enz

Dettie

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #96856 door marjo
Zoveel! (eh, ook hier is het smit met een d, het is wel duidelijk dat je dat niet geworden bent...(sorry, beetje gemeen)

Schrijfster, dat zou best wel eens kunnen! Alleen zijn er al zoveel dus zie daar maar een je kop boven het maaiveld uit te steken.

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #96858 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Thema Kinderboekenweek 2021: Worden wat je wil
haha nee hoor, niet gemeen, gewoon niet goed dus altijd zeggen.

Ja schrijfster... dat was mijn droom, maar er zijn al zovéél goede schrijvers en ik heb die woordenschat niet en ben ook niet zo goed in metaforen en zo.

Dus nee, dat gaat hem niet worden.

Dettie

Lees meer
5 jaren 6 maanden geleden #96863 door marjo
Metaforen! Nou ja, dat hoeft toch helemaal niet. Je had toch een schrijfcursus gedaan?

5 jaren 4 maanden geleden #97357 door
Wat ik wilde worden?

Kernfysicus, elektrotechnisch ingenieur advocaat, (elektronisch) componist, om een paar dingen te noemen.

Ik kan me herinneren dat er op school een jongen zat die inbreker of iets dergelijks wilde worden.

In De Volkskrant staan wekelijks interviews met kinderen, waarin ook nog wel eens gevraagd wordt, wat ze willen worden, of iets dergelijks.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden