Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Longlist BookSpot Literatuurprijs 2018 bekend

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87658 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Longlist BookSpot Literatuurprijs 2018 bekend
haha, nou ik word ook wel nieuwsgierig ervan maar denk vaak wel, hoe kan het dat ik ze allemáál gemist heb...

En ja toch ook wel dat ik kennelijk meer val op andere boeken dan de prijswinnaars, wat zegt dat? Ben ik dan niet literair genoeg?

En zo pieker je wat af :D

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87659 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Longlist BookSpot Literatuurprijs 2018 bekend
Voor de iets minder literair onderlegde mensen vind je op Hebban ook wel andere lijsten! Maar ik denk dat die hetzelfde resultaat hebben.

En, is het niet zo dat als je alleen maar die lijsten leest, je dan een heleboel moois mist dat toevallig dan niet op die lijst staat, maar net zo goed aandacht verdient!?

Ik vraag me soms namelijk wel eens af wie die lijsten eigenlijk maakt. Natuurlijk zijn de schrijvers die er op staan er goed mee, het is wel bewezen dat op een lijst staan betekent dat je beter verkocht wordt. Maar toch: ik vind dat al die anderen net zo goed aandacht verdienen!

Nou die taak vervullen wij hier dan!

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #87660 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Longlist BookSpot Literatuurprijs 2018 bekend
Hè Marjo als we jou toch eens niet hadden! Je steekt me even een hart onder de riem.

Je hebt helemaal gelijk. We lezen zoveel moois dat ook de aandacht verdient! Dank je!

Dettie

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #87851 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: Longlist BookSpot Literatuurprijs 2018 bekend
Tommy Wieringa en Arjen van Veelen(!) staan op de shortlist, die heb ik gelezen. Suzanna Jansen, Peter Middendorp, Peter Verhelst en Aukelien Weverling, daarvan heb ik Suzanna Jansen in huis.

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden