Je hebt er wel een mooi verslag van gemaakt.
ja het is jammer dat ze niet verwijst naar haar boeken, dat vind ik zelf ook altijd interessant om te lezen.
Gerard Reve deed dat wel in zijn ' brieven aan...' boeken. Ik heb bijna alles van Reve gelezen en dan gaf dat herkennen juist dat extra's aan de boeken.
Ook heb ik de biografie van Theo van Gogh gelezen met het boek met zijn schilderijen ernaast. Dat was ook ene feest.
Misschien is de tegenstrijdigheid in Rita Mae Brown juist wat haar interessant houdt? Vind je dat het niet kan dat je van een land houdt, zoals zij het zuiden van de VS, maar ook tegen racisme en voor de rechten van de vrouw bent? Ik snap wel wat je bedoelt, gezien de geschiedenis van het zuiden maar in mijn ogen kan het wel naast elkaar bestaan. Ik hou ook van Nederland maar heb een enorme hekel aan de politiek van Wilders (beetje kort door de bocht) Ik vind het vreselijk dat zo'n man gekozen wordt. Maar er zijn altijd dingen in een land die je liever niet ziet maar er wel zijn.
Net als de studiebeurs (die je overigens bijna altijd terug moet betalen) en je hand ophouden. Door die beurs ontwikkel je jezelf en dat verhoogt de kans op een baan zodat je je hand niet hoeft op te houden.
Het een sluit in mijn ogen het ander niet uit maar het is wel ingewikkeld
Dettie