Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Lutgard Mutsaers - Kaz Lux rock-adel verplicht

• Onderwerp Auteur
8 jaren 6 maanden geleden #84708 door
Ik vind het een aardig boekje, maar voor mij persoonlijk wat aan de korte kant. Het enige wat op mij rommelig overkomt is de discografie, maar daar zit ook wel een duidelijke ordening in, namelijk alles op chronologische volgorde. Het probleem daarbij is dat er allerlei dingen door elkaar staan, zoals dingen van Brainbox, verzamel-CD's, CD's waar Kaz Lux aan mee heeft gewerkt en CD's die hij zelf als solo-artiest of met Jan Akkerman heeft gemaakt. Het is dus echt een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 5 maanden geleden #89441 door kiarawillson92
Beantwoord door kiarawillson92 in topic Re: # Lutgard Mutsaers - Kaz Lux rock-adel verplicht

Annemarie schreef : Bevalt het je wel?

I am not sure about everyone else but yeah I like it a lot and I am surely gonna recommend it to other people as well.

Dockatot Coupon

Lees meer
2 jaren 11 maanden geleden #105746 door arunganta
Beantwoord door arunganta in topic Re: # Lutgard Mutsaers - Kaz Lux rock-adel verplicht
While I can't speak for everyone, I personally have a strong affinity for it and will certainly be endorsing it to others.

Snaptik app

One of the reasons why Snaptik app stands out in the crowded market of video downloading apps is its commitment to user privacy and security.

• Onderwerp Auteur
2 jaren 11 maanden geleden #105755 door
Hebben we hier nu 2 spamberichten?

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden