Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

# Igor Josifovic en Judith de Graaff - Urban Jungle

8 jaren 9 maanden geleden #83825 door
M'n orchideeën staan er nog heel gezellig bij. Een staat in volle bloei, een is uitgebloeid, een lijkt een nieuwe tak te ontwikkelen en bij 2 zit ik nog te wachten op de ontwikkeling van een nieuwe tak.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83826 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Igor Josifovic en Judith de Graaff - Urban Jungle
Nou ja, dan zou je ook gewoon de dode planten weg kunnen gooien. Dan komen de orchideeën vast een stuk mooier uit.

<t></t>

8 jaren 9 maanden geleden #83827 door
De orchideeën staan op de vensterbank bij m'n bureau en m'n muziekinstrumenten. De dode planten staan in de woonkamer. Tussen beide vertrekken is een grote schuifdeur die altijd open staat. Ik zit meestal in de ruimte met m'n bureau.

Misschien hoop ik dat de andere planten spontaan weer gaan leven. Net als de fuchsia op m'n balkon, die soms ook ineens bijna dood lijkt en dan toch weer gaat bloeien.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83828 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: # Igor Josifovic en Judith de Graaff - Urban Jungle
Als ze alleen wat verwelkt zijn dan kun je ze misschien wel weer wat oppeppen. Mocht je nog tips of inspiratie nodig hebben dan is dit boek een absolute aanrader.

<t></t>

8 jaren 9 maanden geleden #83830 door
Nou, ze zijn echt wel ter ziele. Bruin, geen bladeren meer en zo voorts.

Lees meer
8 jaren 9 maanden geleden #83831 door Annemarie
Dan zou je ze zonder schuldgevoel weg kunnen doen. Of je laat ze staan, net wat jij wilt.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden