Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Gerbrand Bakker - Jasper en zijn knecht

9 jaren 10 maanden geleden #77430 door
Helaas ben ik geen fan van Het Bureau. M'n vader heeft alle delen vroeger wel gelezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #77431 door berdine
Beantwoord door berdine in topic Re: Gerbrand Bakker - Jasper en zijn knecht
Dat hoeft je niet te weerhouden, Renate. Het zijn maar een paar bladzijden en het is natuurlijk niet de stijl van Voskuil. Bakker wilde gewoon een stukje opnemen zonder vertaling, zoals Voskuil dat ook deed zonder vertaling. Het is geen verhandeling over Het Bureau!

En Marjo, het is zeker de moeite waard. Ik dacht het gemakkelijk tussendoor te kunnen lezen. Korte stukken. dat leg je gemakkelijk even weg. Maar zo ging het niet, ik las maar door....

9 jaren 10 maanden geleden #77433 door
Een boek met korte stukken is altijd handig. Ik worstel me nog altijd door het eerste deel van de biografie van The Beatles heen en dat is eigenlijk zo zwaar dat ik het alleen maar kan lezen als ik op m'n gemak zit, over het algemeen bij m'n vader. Dat gaat echt met een paar bladzijden per dag. Inmiddels heb ik weer een hoofdstuk uit, maar ik vrees dat ik m'n voornemen om dit jaar het eerste boek van dit deel uit te krijgen, niet zal halen.

9 jaren 9 maanden geleden #77452 door
Helaas was het boek niet thuis. Gisteren was er nog een exemplaar beschikbaar, maar vandaag bleek het uitgeleend te zijn.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #77489 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Gerbrand Bakker - Jasper en zijn knecht
Ook al eentje die op mijn lijst staat. las een erg indrukwekkend interview met de schrijver over dit boek en deze periode.

<t></t>

9 jaren 8 maanden geleden #78258 door
Ik heb het boek inmiddels in huis.

Tijd voor maken pagina: 0.461 seconden