Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Fredrik Backman - Dingen die mijn zoon moet weten over de wereld

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75642 door Annemarie
Dit keer geen roman van Fredrik Backman maar een boek vol "levenswijsheden". Gericht aan zijn zoontje van twee.

Lees mijn recensie hier: www.leestafel.info/f-backman

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 1 maand geleden #75654 door
Dat klinkt weer als een heerlijk boek. Ik heb geen kinderen en zal ze nooit kunnen krijgen, maar sociaal onhandig ben ik wel.

10 jaren 1 maand geleden #75655 door
En ik ontdek net dat de bibliotheek dit boek al heeft en zelfs dat er 2 exemplaren thuis zijn. Nu weet ik natuurlijk niet of dit ook nog zo is, als ik weer naar de bibliotheek ga, maar goed.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75656 door Annemarie
Ik heb ook geen kinderen maar dat maakt bij dit boek helemaal niks uit. Het is onvervalste Fredrik Backman humor.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75657 door Annemarie
Ik ga voor je duimen!

<t></t>

10 jaren 1 maand geleden #75659 door
Ik heb ook nog andere boeken die ik moet lezen, zoals de biografie van Wannes van der Velde, die ik nog niet uit heb en die ik echt niet mee ga nemen op vakantie. Bovendien moet ik er bij Fredrik Backman ook nog rekening mee houden dat het boek niet verlengd kan worden, omdat het gereserveerd wordt. Voor de vakantie haal ik altijd en paar Duitse boeken uit de bibliotheek.

Tijd voor maken pagina: 0.583 seconden