Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Huib Afman - Where the magic happens Schrijverskamers / Writer's rooms

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75468 door dettie
Er zullen vast lezers zijn die het niet zo interesseert waar de boeken die zij lezen hun oorsprong vonden, maar als je, zoals ik, behalve met een grote liefde voor literatuur óók met een behoorlijk portie nieuwsgierigheid behept bent, dan ga je met dit boek watertandend heel wat fijne uren kijken en lezen tegemoet. Het geeft namelijk een inkijkje in de schrijverskamers van 45 Nederlandse en Belgische auteurs.

Lees verder www.leestafel.info/huib-afman

Willeke

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 1 maand geleden #75469 door
Klinkt boeiend. Ik zou ook zo iets wel willen zien van componisten.

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75470 door Annemarie
O ja, daar ben ik ook nieuwsgierig genoeg voor. Wat een leuk idee om er een boek over te maken!

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75471 door Willeke
Ha, ja ik ook Annemarie, ik heb zitten smullen. Zo leuk ook om al die verschillen te zien. Werd meteen ook benieuwd naar mijn favoriete buitenlandse auteurs. En Componisten ( of songwriters) is inderdaad ook een leuk idee.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75477 door dettie
Ja het lijkt me ook een prachtig boek, ben verrast door de nette, ordelijke kamer van Brusselmans, dat had ik niet verwacht. Eerder een donkere kamer met veel posters. Zo zie je maar hoe verrassend iets kan zijn! En dat verhaal van in het donker moeten schrijven, geweldig! kan het me zo voorstellen dat alles stil moet zijn en vooral geen afleiding moet zijn. Maar ja anderen móeten juist weer reuring om zich heen hebben.

Leuk, leuk, leuk om te lezen allemaal. Mooie recensie weer Willeke.

Dettie

Lees meer
10 jaren 1 maand geleden #75481 door Willeke
Ik zal nog eens even speuren naar foto's.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.491 seconden