Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Rodaan Al Galidi - Hoe ik talent voor het leven kreeg

Lees meer
10 jaren 5 maanden geleden #73095 door Willeke
"Wat u zegt zal geloofd worden als het geloofwaardig is en niet geloofd als het niet geloofwaardig is.’ Met andere woorden: hij had er beter aan gedaan een geloofwaardige leugen te vertellen dan te proberen de verwarrende waarheid te vertellen"

Alleen al van deze zin werd ik treurig, en de rest van het verhaal is ook niet bepaald vrolijk stemmend.

Een belangrijk boek in deze tijden lijkt mij. Het kan nooit kwaad je eens in een ander te verplaatsen.

Dit boek staat in ieder geval hoog op mijn lijstje. Ik zag dat hij veel publiciteit kreeg de afgelopen weken. Fijn!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73103 door marjo
Twee van mijn dochters zijn op Lesbos geweest in de kersttijd. Een van hen gaf ik dit boek om te lezen, en ze komt er niet doorheen. Het is voor haar zo herkenbaar na alle verhalen, die ze gehoord en deels meegemaakt heeft. Het is zo triest zegt ze, te emotioneel om het te lezen.

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73112 door Willeke
Daar kan ik me van alles bij voorstellen, al lezend ziet ze dan alles letterlijk weer voor haar ogen verschijnen.

<t></t>

Lees meer
10 jaren 4 maanden geleden #73117 door marjo
Precies.

10 jaren 3 maanden geleden #73784 door
Vanavond was de schrijver te te gast bij Adriaan van Dis in De Wereld Draait Door.

Tijd voor maken pagina: 0.409 seconden