Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Caspar Janssen - In de ban van het beest

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71619 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Caspar Janssen - In de ban van het beest
Nou, ik vind ze nog steeds prachtig om te zien. Ook reigers vind ik mooi. Ze staan altijd zo statig langs het water.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

10 jaren 7 maanden geleden #71623 door
Ik zeg ook niet dat reigers niet mooi zijn. Het is eigenlijk alleen dat je iets dat je niet iedere dag ziet misschien net wat meer waardeert.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71625 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Caspar Janssen - In de ban van het beest
Ja het gaat dan wennen om ze te zien, en dat is dan best jammer, want het zijn gewoon prachtige dieren.

Wij kijken ook niet meer op van een reiger maar zo'n mooi ijsvogeltje vinden we nog steeds wel erg bijzonder om te zien.

Maar ja vroeger zag je veel eekhoorns hier en fazanten en nu is het wat dat betreft andersom, je ziet ze haast nooit meer en dan vallen ze wél weer op.

Ik zag overigens vorige week een vosje toen ik 's nachts uit het raam keek, Kon m'n ogen nauwelijks geloven! Prachtig, met dikke pluimstaart (met wit puntje) en al.

Dettie

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71628 door Annemarie
Vosjes zie ik nooit helaas. Prachtige dieren, vind ik dat! Fazanten zie ik regelmatig en eekhoorntjes ook. En hier zit ook een groene specht (die maken een heel raar geluid). Of ik dieren nu vaak zie of niet, ik blijf ervan genieten!

<t></t>

10 jaren 7 maanden geleden #71632 door
Nu zie je weer zelden een mus.

Lees meer
10 jaren 7 maanden geleden #71633 door Annemarie
Ook mussen hebben we in de mooie Achterhoek in overvloed. In het boompje in mijn voortuin zit vaak een groepje van minstens tien te "vergaderen".

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden