Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Kristian Gidlund - Dit lichaam van mij

Lees meer
11 jaren 16 uren geleden #68259 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kristian Gidlund - Dit lichaam van mij
Dank je wel Willeke. Ja, het is echt indrukwekkend. Ik heb al de hele dag een brok in mijn keel.

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 11 uren geleden #68261 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: Kristian Gidlund - Dit lichaam van mij

Annemarie schreef : Kristian wilde ook geen kinderen achterlaten. Hij wilde gewoonweg niet sterven. Hij wilde een gezin stichten en nog lang en gelukkig met zijn vrouw en kinderen leven. Zo had hij zich dat altijd voorgesteld.

ja dat kan ik me voorstellen! Het lijkt me afschuwelijk zo jong en dan al dit!

Ik bedoelde het niet vervelend hoor of doordrammerig, ik zat een beetje hardop te denken.

Kan me ook voorstellen dat het boek je heel erg raakt en je al de hele dag met een brok in je keel loopt.

Het lijkt me erg aangrijpend om te lezen.

Dettie

Lees meer
10 jaren 11 maanden geleden #68266 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Kristian Gidlund - Dit lichaam van mij
Het is ook helemaal niet vervelend of doordrammerig overgekomen hoor. Dit soort onderwerpen zetten gewoon aan het denken. Er is denk ik geen goed en geen slecht scenario wat kinderen betreft. Dat verschilt per persoon en per partner. De ene partner vangt het zo goed op dat de kinderen opgroeien tot gelukkige volwassenen. Dan heb je als overleden ouder een prachtige erfenis nagelaten. De ander raakt van verdriet bijvoorbeeld aan de drank en maakt er een potje van wat zijn weerslag op de kinderen heeft. Het is en blijft heel moeilijk om iemand kwijt te raken en als zo iemand dan ook nog eens heel jong is, dan is het extra moeilijk.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden