Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Koos van Zomeren - Het verlangen naar klapekster

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64133 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Koos van Zomeren - Het verlangen naar klapekster
Ja, ik probeer wel echt "uit te vogelen" in welke boom de vogel in kwestie zou moeten zitten en dan probeer ik hem te zien. Maar ik heb niet het geduld om uren te blijven staan hoor. Het is meer minutenwerk ;)

Bedankt voor de koekoekspot-tip Dettie!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64140 door marjo
Ja ja je kan het leuk vertellen Dettie...maar in onze bossen verstoppen ze zich...

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64141 door dettie
Ja maar dat is juist de kunst van het leren kijken. Het lijkt zo dat je ze niet kunt zien. Maar als je een vogel ziet dan blijven volgen me je ogen. Natuurlijk gaan ze niet allemaal braaf op een kaal takje vol in het zicht zitten maar als je weet waar ze 'geland' zijn dan kun je ze toch vaak terugvinden met je kijker.

Ook de koekoek is écht te vinden, ga eens aan de rand van het bos lopen en kijk langs de boomtoppen.

Het is jezelf gewoon oefenen daarin, in het begin zag ik ook niets en later ging het vanzelf.

Dettie

(nog steeds enthousiast :D )

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #64145 door marjo
Ik merk het...maar net als Annemarie heb ik een hond bij me, en geen geduld.

Ik geniet dus op een andere manier van de natuur. Van het geheel.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden