Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Bart Middelburg - De zaak van de gestolen banaan

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63063 door dettie
haha ja, en soms komen ze nog met die 'onschuld' weg ook.

De rechter zal ook wel eens moeten lachen om al die verzinsels denk ik zomaar.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63068 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Bart Middelburg - De zaak van de gestolen banaan
Soms komen ze er mee weg inderdaad. Deze dame gelukkig niet maar er zijn inderdaad mensen die met hun misdaad wegkomen. Eén verdachte ontspringt zelfs de dans terwijl meerdere politiemensen getuige van de vermeende misdaad waren!

Ik denk dat de rechter alle mogelijk smoezen al tig keer heeft gehoord.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63209 door Willeke
Beantwoord door Willeke in topic Re: Bart Middelburg - De zaak van de gestolen banaan
Ik lees deze recensie nu pas,

wat een originele invalshoek om nu eens niet over grote zaken en grote criminele organisaties te schrijven.

En bij kleinere zaken ligt goed en fout denk ik inderdaad soms iets genuanceerde, of in de context van omstandigheden.

<t></t>

Lees meer
11 jaren 8 maanden geleden #63214 door Annemarie
Beantwoord door Annemarie in topic Re: Bart Middelburg - De zaak van de gestolen banaan
Inderdaad Willeke. Juist bij deze kleine zaken is goed en fout soms minder eenvoudig van elkaar te onderscheiden. Het is minder zwart-wit. Er is vaak een voorgeschiedenis aan de "misdaad" vooraf gegaan. Er zijn ook wel verdachten bij die overduidelijk schuldig zijn maar soms is het haast - oneerbiedig gezegd - nattevingerwerk. De rechter gaat soms puur op zijn/haar eigen gevoel en jarenlange ervaring af lijkt het wel.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.422 seconden