Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

James Bowen - Bob de straatkat

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #56467 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: James Bowen - Bob de straatkat

maar misschien heeft hij nu toch wat mensen om zich heen gekregen die een terugval kunnen voorkomen.

Ja, die indruk kreeg ik wel, hij heeft door Bob heel veel mensen leren kennen, hopelijk heeft hij daar ook een paar goede vrienden door gekregen. Ik hoop het voor hem.

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Renate
12 jaren 5 maanden geleden #56493 door Renate
Beantwoord door Renate in topic Re: James Bowen - Bob de straatkat

Annemarie schreef : Daar zit wel wat in Renate. Hij is natuurlijk niet meer zo sociaal geïsoleerd. Maar de aandacht komt natuurlijk wel door Bob. De tijd zal het uitwijzen.

Dat zou inderdaad een probleem kunnen zijn. Zou, als Bob er niet meer is, dat sociale vangnet ook nog functioneren? Als de mensen weer wegvallen, als Bob er niet meer is, dan hoop ik dat James in ieder geval de kracht zal hebben om niet opnieuw in een verslaving te vluchten, hoe moeilijk dat misschien ook is. En misschien is er iemand die zich over James blijft ontfermen.

Mijn vader had vroeger vrij veel contact met een ex-heroine verslaafde. Ik meen dat ze methadon kreeg of zo. Ze woonde samen met een transgender, die voor haar zorgde. Ja, het was een vreemd stel, maar ze waren heel aardig. De ex-verslaafde is inmiddels dood en m'n vader heeft nog steeds contact met haar vriendin. Zelf heb ik vroeger iemand gekend, die aan pillen verslaafd was. Van deze verslaving kwam ze af, maar later werd het ingeruild voor een gokverslaving.

• Renate
12 jaren 5 maanden geleden #56554 door Renate
Gisteren zag ik op internet dat het boek thuis was in de bibliotheek en vandaag zag ik het inderdaad staan. Helaas bleek bij het afstempelen dat ik het boek toch niet mee kon nemen, omdat het gereserveerd was. Kortom, weer geduld oefenen.

• Renate
12 jaren 2 maanden geleden #58522 door Renate
Eindelijk heb ik het boek en dit keer waren er geen problemen.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #58523 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: James Bowen - Bob de straatkat
Ah leuk Renate, het is zo leuk dat je zoveel leest van de boeken die op Leestafel staan.

Dat is zo heerlijk bemoedigend vind ik.

Dank je!

Dettie

Lees meer
9 jaren 6 maanden geleden #79368 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: James Bowen - Bob de straatkat
Inmiddels ben ik in het tweede boek begonnen en misschien schrijf ik er nog wat over.

Tijd voor maken pagina: 0.439 seconden