Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Jochem Davidse & Aloys Oosterwijk - De politierechter

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50933 door Annemarie
Dit boek begint ook met een verhaal over een simpele ziel. De man heeft een IQ van nog geen 70 en bekent grif en enthousiast zijn misdaad. Vervolgens is hij reuze verguld met zijn taakstraf: dat vond hij de vorige keer toch zo leuk!

<t></t>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50934 door dettie
haha och eigenlijk is het een stakker natuurlijk, heeft nauwelijks benul van wat hij doet, beseft nauwelijks dat het niet kan en krijgt ook nog eens een leuke 'beloning' toe.

Dettie

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50935 door Annemarie
Ja, inderdaad. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling maar wat moet je dan? Je kunt iemand ook niet onbestraft laten als hij wel duidelijk de fout in is gegaan en dat ook bekend heeft. Hij was verder niet ontoerekeningsvatbaar. Ik moest in ieder geval wel even lachen om dat verhaal.

<t></t>

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50939 door WilV
Bijzonder, zo te lezen over een wereld waar je (althans ik) eigenlijk niet zo veel van weet. Een heel andere wereld.

Lees meer
13 jaren 4 maanden geleden #50949 door Annemarie
Gelukkig is het voor mij ook een ver-van-mijn-bed-show. Hoewel, ik heb een aantal jaar terug aangifte gedaan tegen een junk die mij en mijn man met allerlei gruwelijkheden, waaronder de dood, bedreigde. Die man kreeg toen een taakstraf.

<t></t>

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden