Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Joost Conijn - Piloot van goed en kwaad (debuut) non-fictie

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67743 door dettie
Nou ja, laten we maar ophouden, ik wil geen ruzie.

Het is jammer dat je het niet mooi vond, misschien volgende keer beter!

Dettie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

11 jaren 1 maand geleden #67746 door
Ik houd wel van reisverhalen, vooral over plaatsen waar ik nooit zou willen komen. Ik ben vooral dol op poolreizen (althans de verhalen daarover), maar dit lijkt me ook wel wat.

Lees meer
11 jaren 1 maand geleden #67748 door dettie
Het is echt een reisverhaal Renate, hij maakt heel wat mee met zijn eigengebouwde vliegtuig. Hij komt soms onbewust in gevaarlijke situaties, bijvoorbeeld toen hij te dicht bij een paleis vloog van een koning.

Je moet het lef maar hebben om het allemaal te doen.

Dettie

11 jaren 1 maand geleden #67752 door
Duidelijk weer een boek voor op m'n lijstje. Het groeit sneller dan ik ze uit de bibliotheek kan halen. En ik ben benieuwd waar ze dat nu weer gaan zetten. Boeken over landen vinden in de bibliotheek is altijd meer werk, omdat de dingen op land staan, dan op catalogusnummer en dan op de naam van de auteur.

11 jaren 2 weken geleden #68075 door
Ik ben net in het boek begonnen. Eigenlijk had ik wel wat willen lezen over de bouw van het vliegtuigje, maar dat is misschien te veel gevraagd en zou misschien voor veel mensen te technisch worden.

Tijd voor maken pagina: 0.546 seconden